۸.۵.۹۴

خبر مرگ ملا عمر تائید شد!


گروه مجاهدین خراسان بزرگ که امروزه طالبان نامیده می‌شوند، در اصل و نخست میهن پرستانی بودند که مجاهدین نامیده می‌شدند و بر علیه هجوم بیگانه ( انگلیس ها، روس‌ها و سپس امریکایی ها) به کشورشان مردانه می‌جنگیدند و هیچ کشور و نیروی نظامی نتوانسته بود حریف آنان شود ، چرا که بچالاکی بز در میان صخره‌های غیر قابل نفوذ قله‌های رفیع کشور زیبای افغانستان میپلکیدند و اینجا و آنجا با دست خالی‌ ضربات مرگباری را بر دشمن می‌زدند. سربازان روسی که جان سالم بدر برده و به شوروی سابق برگشتند، خاطرات شگفت انگیزی را از این گروه و رشادت‌هایشان و غیر قابل تسخیر بودنشان تعریف کرده‌اند. بطوری که خاطرات رشادت‌های سربازان پارسی که مانند شیر‌هایی‌ بودن که خورشید را در پشت خود داشتند را زنده می‌کند. هم اینک نیز کرد‌ها که آخرین گروه بازمانده از پارس‌های واقعی‌ اند، دقیقا مانند این مجاهدین خراسان بزرگ، دلاورانه در مقابل پیشرفته‌ترین ابزار جنگی غربی و لشگر ننگین اهریمنی ناتو ، زن و مرد، دوش بدوش یکدگر می‌جنگند و قتل‌عام میگردند، ولی‌ سر تسلیم فرو نمی‌آورند.





بهرحال پس از براه انداختن فتنه ۵۷ در ایران، توسط غربی ها، این گروه را هم با حیله و مکر غربی از درون آلوده به افکار اهریمنی غربی کردند. و با کشتار سران میهن دوست این گروه و جایگزینی آن با عوامل دست نشاند و جنایتکار خود، این گروه را که در اصل برای میهنش میجنگید ، در یک دگردیسی تبدیل بیک گروه تروریستی خطرناک و خشن مانند تروریست‌های ترک داعش کردند. و مردم خراسان بزرگ حیران به گروهی که تا دیروز حامیشان بود و امروز تبدیل بیک قوه از دشمن بدتر شده بود مینگریستند و نمیدانستند چه چیزی را باید باور کنند. و مردم دنیا هنوز نمیدانند که چرا گروهی که میهن پرست‌ترین گروه از نوع خودش در تاریخ بود، و برای میهنش بی‌دریغ از جانش می‌گذشت، و ارتش‌های بزرگ دنیا نتوانسته بودند آن را از پا درآورند و در مقابلش دوام بی‌آورند، چرا بیکباره بیک "از دشمن بدتر" برای افغانستان و مردم غیر نظامی و بیدفاع میهن گرامیش تبدیل شده و به منفجر کردن زیر ساخت‌های کشوری که برایش میجنگید رو آورده و آثار باستانی زیبای افغانستان را پودر می‌کند و مردم بیگناه را قتل‌عام میگرداند و اصلا چگونه شد که یک گروه ملی‌ و میهنی که خراسان بزرگ خدایش بود بیکباره تبدیل بیک گروه مذهبی‌ افراطی بیرحم شده که اسلام و توحش اسلام انگلیسی‌ تنها هدفش گردید! اینک پس از ۳۷ سال اعمال وحشیانه و تروریستی و ضدّ میهنی این گروه طالبان، یاد و خاطره و نام نیک و مجاهدت‌های میهن پرستی‌ گروه اصلی‌ مجاهدین خراسان بزرگ از یاد رفته و این گروه دست ساز و روانی‌ و جانی غربی، وارث آنان گشته است! و نتیجه این که اینچنین بود که افغانستان غیر قابل تسخیر تبدیل به مزرعه کشت تریاک برای خاندان بی‌ بته سلطنتی الیزابت مشنگ دوم و انگلیسی‌‌های بشدت فاسد و روانی‌ شد...!




بگزارش پايگاه خبری العالم، رئیس جمهور خراسان بزرگ ( افغانستان) مرگ ملا عمر سركرده گروه طالبان در آوريل سال ۲۰۱۳ میلادی در پاكستان را تاييد كرد و گفت كه راه برای مذاكرت صلح بيش از پيش همواره شده است.

  دفتر اشرف غنی رئيس جمهور خراسان بزرگ در بيانيه‌ای اعلام کرد: دولت افغانستان براساس اطلاعات منابع موثق به اين نتيجه رسيد كه سركرده گروه طالبان كشته شده است.

يک مسئول آگاه بلندپايه چهارشنبه به شبكه "سي ان ان" آمريكا گفته بود كه ملا محمد عمر دو سال و چهار ماه پيش در یکی‌ از بیمارستان‌های شهر کراچی پاكستان به علت دچار شدن به يك بیماری ناشناخته مرده است.

پيش بینی‌ شده است كه گروه طالبان در روز‌های آينده بيانيه ا ی درباره سرنوشت ملاعمر صادر كند.


هیچ نظری موجود نیست: