۷.۵.۹۴

جنایت ترکیه در کردستان، سوریه و عراق بزرگترین لکه ننگ‌ تاریخ بر چهره و وجدان جامعه جهانی‌


ترکیه تنها گروهی را که با تروریست‌های ترک - انگلیسی‌ داعش می‌جنگند، یعنی‌ کرد‌ها را قتل‌عام میکند، بعد موجود ابله غربی که همه را مثل خودش احمق میداند، ترکیه را به مبارزه با داعش دعوت می‌کند!

ترکیه به اسم داعش به دو کشور عراق و سوریه حمله کرده و سرزمین‌های این دو کشور را تصرف نموده، مردم این دو کشور را کشتار کرده و میلیون‌ها را آواره ساخته که این آورگان را هم گاهی‌ میفروشد، گاهی‌ کشتار می‌کند و گاهی از آنان مانند برده کار کشیده و سو‌ استفاده می‌کند و منابع مالی‌ و ثروت‌های آنان را چپاول و غارت کرده و هزاران پلیدی دیگر را درست در جلو چشم مردم دنیا و با زیر پا گذاشتن تمامی قوانین جهانی‌ انجام میدهد. بعد یک گله منحرف جنسی‌، معتادِ کوکاینی مانند نایب رئیس مجلس انگلیس که دو روز پیش افشا شده، از ترکیه میخواهند که در مبارزه با داعش جدی باشد!!! 


روزنامه انگلیسی اينديپدنت چاپ لندن با اشاره به درگيری های اخير ارتش تركيه با كردهای کردستان تاکید کرد که اين درگيری ‌ها بسود گروه تروريستی داعش است. ( حتی خود انگلیسی احمق هم این را میداند )

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه خبری العالم، این روزنامه انگلیسی در مقاله ای به قلم پاتريك كاكبرن نوشت: جنگنده‌های ناتو با پرچم ننگین تركيه كه برای از بين بردن تروريسم !! به پرواز در می‌‌آيند، به طور اساسی کرد‌های كردستان در شمال عراق و سوریه و ترکیه را به جای گروه داعش در سوريه هدف قرار می دهند.

اين روزنامه افزود: در دو روز اول حمله نظامی تركيه، برخی‌ جنگنده‌ها برای بمباران مواضعی در سوريه اعزم شدند و اين درحالی است كه ۱۸۵ سورتی پرواز عليه ۴۰۰ موضع كردستان تركيه صورت گرفت.

اينديپندنت تصريح كرد: تركيه گفته است كه بين گروه داعش و حزب كارگران كردستان تركيه تفاوتی قایل نيست كه اين امر كسب موافقت بين المللی برای از سرگيری جنگ بين دولت جانی و تروریست تركيه و اکثریت كرد را تسهيل می كند.

اين روزنامه نوشت: تا زمانی‌ كه آنكارا - در زمينه رساندن ثروت‌های مردم ایران و سوریه و عراق به اروپا به طور كافی همكاری و برای حفاظت مرز اروپا تلاش می كند، سازمان ناتو كه از موضع تركيه حمايت می كند، اهميتی به اين وضعيت و کشتار کرد‌ها نمی دهد!
مرگ بر ترکیه مرگ بر غربی وحشی وحشی وحشی!






هیچ نظری موجود نیست: