۶.۴.۹۴

پخش کاریکاتور های محمد اینبار در هلند !!



یک گفتار مردمی در زبان پارسی میگوید: فرض محال که محال نیست! اجازه بفرمایید فرض کنیم تمام این جریانات تروریستی واقعا از گور مسلمین برمیخیزد (هرچند برمیخیزد ولی بدون رهبری و کارگردانی غربی، مسلین نمیتوانستند و نمیتوانند از روستا‌های خودشان آنطرفتر بروند!) فرض میکنیم تعدادی مسلم تندرو داریم که بسیار خطرناکند و به سنت فرانسوی مرتبا اینجا و آنجا سر بریده و ترور میکنند، سئوال اینجاست که اروپاییهای بزدل ترسو که وقتی صدای گوشخراشی بناگاه برخیزد فقط دهها نفر از آنان درجا سکته ناقص کرده و در محل میافتند، باتوجه به این تعداد مسلم سر بر که درهمه جای دنیا هم حضور دارند، چگونه بخود اجازه میدهند که هرازگاهی چند، یکی از کشورهای اروپایی، بیپروا و بدون هیچ واهمه‌ای، بنقطه حساس مسلمین تندرو زده و تصاویر مستهجن پیغمبر اسلام را بطور گسترده چاپ و پخش نماید؟؟ یعنی ایندو باهم در یک مخ، باعث شکافتگی کاسه میشود!





اسپوتینک مینویسد :کاریکاتورهای محمد، پیامبر اسلام به پیشنهاد گرت ویلدرز، سیاستمدار راست گرای افراطی و رهبر حزب آزادی هلند در یکی از شبکه های تلویزیون این کشور بمعرض نمایش گذاشته شدند.

مو آنسار، مفسر سیاسی معتقد است گرت ویلدرس با آتش بازی می کند!!! چون سخنان او واکنش متقابل را تحریک خواهد کرد.
پیشتر در جریان عرضه کاریکاتورهای محمد در نمایشگاهی در ایالت تکزاس آمریکا، دو فرد مسلح بسوی توفقگاه خودروها آتش گشوده و یکی از محافظان را زخمی کردند. دیرتر گروه تروریستی داعش مسئولیت این اقدام را برعهده گرفت.
کاریکاتورهای محمد از یک شبکه تلویزیونی دولتی در هلند نشان داده شدند و قبل از نشان دادن آنها این نوشته در صفحه تلویزیون ظاهر شد:" اسلام و تروریست ها مخالف هستند اما ما درهرحال اینکاررا که آنرا آزادی بیان میدانیم، انجام میدهیم"!!
طی دو دقیقه ۹کاریکاتور محمد نشان داده شد.
گرت ویلدرز رهبر حزب آزادی هلند که با داشتن موضع ضد اسلامی شهرت دارد، همچنین درخواست مجوز برای نشان دادن کاریکاتورهای محمد در پارلمان کشور را مطرح کرده است.
مسلمین اگر پشم نبودند، هر روز دراروپا مسخره شان نکرده و بریش و گیسشان نمیخندیدند!



محمد و خدیجه

محمد و عایشه

هیچ نظری موجود نیست: