۳۱.۳.۹۴

پلیس اتریش اعلام کرد: عملیات تروریستی یک مرد اتریشی که منجر بکشته و زخمی شدن ده ها اتریشی شد, اقدام تروریستی محسوب نمیشود !


یورو نیوز مینویسد:
ظهر روز شنبه یک خودرو با سرعت بالا به میان جمعیت حاضر در یکی از خیابان های شلوغ مرکز شهر گراتس در جنوب اتریش وارد شد که در اثر این حادثه دستکم سه نفر کشته و ۳۴ نفر زخمی شدند.

کشته شدگان این حادثه شامل یک کودک چهار ساله، یک زن ۲۴ ساله و یک مرد ۲۸ ساله هستند. همچنین وضعیت تعداد از زخمی شدگان وخیم گزارش شده است. رئیس جمهوری اتریش این حادثه را «عمیقا شوک آور» توصیف کرده است.

پلیس گفته است راننده این خودرو مرد ۲۶ ساله ای ( اتریشی ) است که از بیماری روانی رنج می برده است. پلیس فرضیه اقدام تروریسی را رد کرده است. 

( حالا اگر یک مرد مسلمان که از بیماری روانی رنج مبرده چنین عملی را انجام داده بود الان کل مسلمین دنیا و کشور متبوع مرد مسلمان بعنوان تروریست وحشی در تمامی رسانه های غربی تو بوق بودند ! و دیگر نمینوشتند یک مرد ۲۶ ساله روانی چنین کرد ! مینوشتند یک مرد مسلمان که وابسته به شبکه تروریست هاست چنین و چنان کرد و آنچنان این اتفاق را که اینجا کاملا عادی است چرا که مرد مهاجم اتریشی است! آب و تاب میدادند که تا هفته ها میبایستی شاهد تحلیل ها, محکوم کردن ها, اقدامات تلافیجویانه وحشی های غربی تحت نام ملیگرایان افراطی, و تصمیمات اتحادیه جنایتکار اروپا مبنی بر وضع قوانین جدید پناهندگی در جهت صاف کردن بیش از پیش پوزه مسلمین میبودیم!! )

هرمان شوتس هوفا، فرماندار ایالت اشتایر مارک می گوید: «هیچ توضیحی برای این حادثه نمی توان یافت!! ( چون تروریست اتریشی است ) هیچ بهانه ای برای این عمل وجود ندارد. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا توضیحی برای این حادثه بیابیم. همدردی مان را با خانواده های کشته شدگان و آسیب دیدگان این حادثه اعلام می کنیم.»

راننده ( اتریشی ) این خودرو پس از تصادف با عابران از خودرو خود خارج شد و با چاقو به حاضران در محل حمله کرد که در اثر آن دو نفر زخمی شدند. به گفته پلیس این مرد در نهایت خود را به پلیس تسلیم کرده است. ( مانند جریان تروریست نروژی که ۷۰۰ نفر نروژی را که اکثرا نوجوان بودند را کشت و اگر چند نوجوان از زیر دستش در نرفته بودند و هویت نروژی او را لو نداده بودند, قرار بود یک فاجعه ۱۱ سپتامر از اعمال جنایت کارانه او بسازند و باین بهانه بریزند و یک کشور دیگر را در آسیای مرکزی بمباران کرده و نابود کنند و میلیون ها انسان را به تلافی کشته و آواره گردانند, ولی همچین که هویت او بعنوان نروژی لو رفت, کل قصه به اقدامات روانی دگردیسی یافت و بقول اعراب خلاص! )

این مرد ( اتریشی ) که رانند کامیون و پدر دو کودک است بخاطر نشانه های عدم تعادل روانی و اعمال خشونت آمیز!!!، حدود بیست روز پیش (آخر ماه مه) از خانه طرد شده بود!!
شهر های زیبایی که با پول خون کودکان و مردم بیگناه دیگر کشور ها ساخته شده کثیفترین و روانترین و جانیترین مردمان را در خود جای دادهاند که با ظاهری کاملا آراسته و غلط انداز در جامعه میچرخند ! 










هیچ نظری موجود نیست: