۱۹.۲.۹۴

سقف فرودگاه بین‌ المللی استانبول فرو ریخت و تعداد نامعلومی ترک و خارجی‌ کشته و زخمی شدند .... مهندسی ترکی برای بار هزارم در ترکیه فاجعه آفرید و کار دست ترک‌ها داد!


رسانه‌های ترکیه تحت فشار وزارت اطلاعات ترکیه تنها از مجروح شدن چهار نفر بر اثر ریزش سقف یکی از سالن‌های فرودگاه اتاتورک استانبول خبر دادند. ولی آنچه که کاملا آشکار است ، در یک فرودگاه بین المللی که تعداد زیادی مسافر داخلی و خارجی هر لحظه در حال تردد و سفر هستد ، وقتی سقف فرو میریزد ، دست کم ده‌ها نفر کشته و زخمی میشوند و وزارت اطلاعات احمق ترکیه همه را مثل خودش کره خر میداند که اینچنین احمقانه دروغ میگوید.
شبکه تلویزیونی سی ان ان ترک عصر جمعه با اعلام این خبر گفت: سه نفر از مجروحان از نیروهای امنیتی و نفر چهارم، یک مسافر است! یعنی‌ در فرودگاه ترکیه بیش از مسافران ماموران امنیتی رفت و آمد میکنند و وجود دارند!

شبکه‌های تلویزیونی ترکیه هم در تصاویری از این حادثه، انتقال مجروحان و آثار به جا مانده از ریزش سقف را به نمایش در آوردند.

فرودگاه استانبول در غرب این شهر، شلوغ‌ترین فرودگاه ترکیه است.
یادآوری میشود که تا کنون بارها و بارها ساخت و ساز‌های ترکی فرو ریخته و فجایع بیشماری را در فرو ریزی پًل ها، سقف‌ها و دیگر ساخت و ساز‌های ترکی‌ بر جای گذشته است!

احتمالا در روز‌های آینده می‌رویم که در سایت‌های خبری بیگانه پارسی زبان، شاهد اخباری از اوضاع وخیم فرودگاه‌های ایران باشیم و برای توجیه و صحت گذاری بر این اخبار هم یکی‌ از وزارای دولت اخوانی آخوند حسن شیاد آماری از غیر استاندارد بودن فرودگاه‌های ایران داده و برای آندسته از کسانی‌ که هنوز شک دارند که ترک باشند و یا ایرانی‌، و مخشان زده شده، خبر فروریزی سقف فرودگاه بین‌ المللی استانبول را که یک آبرو ریزی جهانی و فاجعه در دنیا است و پس از این دل‌ شیر میخواهد که توریستی به این فرودگاه سفر کند، ماست مالی‌ میکنند!!




هیچ نظری موجود نیست: