۲۳.۲.۹۴

فاجعه انسانی دیگر در پاکستان , ۴۳ زن و کودک شیعه قصابی شدند !!! سر ها بریده بینی... بی جرم و بی جنایت!


شیعه کشی با شدت بیشتر از همیشه در جریان است و پایانی برای آن دیده نمیشود ! و ظاهران هولوکاست شیعیان تا آخرین شیعه ادامه خواهد داشت!

افراد مسلح ناشناس! پس از متوقف کردن یک اتوبوس که حامل بیش از ۵۰ مسافر شیعه پاکستانی بودند، با ورود به داخل آن به سوی مسافران آتش گشودند.
این حادثه در نزدیکی مکانی موسوم به «چهارراه صفورا» در شهر کراچی مرکز ایالت سند پاکستان اتفاق افتاده است.
بر اساس گزارش‌ها، مسافران این اتوبوس بیشتر کودکان و زنان بوده‌اند.
به گفته مقامات پلیس منطقه، هیچ گلوله‌ای به اتوبوس اصابت نکرده و این نشان می‌دهد که تروریست‌ها پس از ورود به اتوبوس مسافران را به قتل رسانده‌اند.
بیشتر شهدای شیعه در این اتوبوس از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته‌اند.



بر اساس گزارش‌های ابتدایی به نقل از رئیس پلیس منطقه «ملیر» در شهر کراچی، ۲۵ مرد و ۱۶ زن در این حمله به شهادت رسیده‌اند و ۱۳ تن دیگر زخمی و راهی بیمارستان گشتند که حال همگی آنها بحرانی است.
بر اساس منابع، ۶ قاتل سوار بر ۳ موتورسیکلت، اتوبوس حامل شیعیان پاکستان را متوقف و پس از آن، همه افراد را هدف قرار دادند.
حال تعدادی از زخمی‌های این حادثه وخیم گزارش شده و مردم منطقه آن‌ها را به بیمارستان «مدنی» و «شهید عباسی» منتقل کرده‌اند.
تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.
مقامات ایالت سند مانند گذشته، امروز نیز فقط دستور داده‌اند تا حمله کنندگان را هر چه زود تر بازداشت کند.
منبع: تنسیم



 
همچنین منابع عراقی تأکید کردند یک تروریست عصر دیروز (سه شنبه) خود را در میدان "النصر" در خیابان "السعدون" در مرکز بغداد منفجر کرد.
بر اثر این انفجار ۷ تن از زائران شیعه کشته شدند و بیش از۲۰ تن از زائران مجروح شدند.
سقوط دو خمپاره بین زائران در منطقه بوب الشام در شمال بغداد نیز ۲ کشته و۴ مجروح برجا گذاشت.
با نزدیک شدن سالروز مرگ امام موسی کاظم ، شمار زائرانی که از مناطق مختلف درحال حرکت به سوی مرقد کاظم در شهر کاظمین هستند، روز به روز در حال افزایش است. و به همین دلیل هم روز به روز تعداد بمب هایی که بین شیعیان منفجر میشود بیشتر میشود.






در یک خبر دیگر از کشته شدن شیعیان, "علی الشبکی" خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه از نینوا گزارش داد، گروه تروریستی ترکی داعش صدها تن از شبکی‌ها را که از پیروان اهل بیت و شیعه هستند و در استان نینوا زندگی می کنند، قتل عام کرده و دهها هزاران تن دیگر از آنها را مجبور به فرار به استان‌های دیگر کرده است.

عناصر گروه تروریستی ترکی انگلیسی داعش همچنین بیش از ۶۰منطقه را که شبکی‌های شیعه در آن زندگی می کردند، تخریب کرده اند.

"سالم جمعه "عضو مجلس نمایندگان عراق به خبرنگار العالم گفت: تلاش‌ها برای تهیه گزارشی مستند درباره کشتار شیعیان به دست ترک‌های داعشی و ارائه این گزارش به سازمان ملل و دولت و مجلس نمایندگان عراق آغاز شده است.

"غزوان حامد" عضو شورای استان نینوا نیز اعلام کرد: شبکی‌ها ی شیعه پس از ایزدی‌ها بیشترین تلفات و خسارات را متحمل شده اند زیرا بسیاری از جوانان شبکی به دست داعش کشته شده اند و هم اکنون سرنوشت بیش از ۵۸ شیعه شبکی که توسط تروریست‌های ترک داعش به گروگان گرفته شده اند، معلوم نیست.

"خالد محمود" رئیس منطقه‌ای سازمان دیده بان حقوق بشر نیز اعلام کرد: سازمان دیده بان حقوق بشر جرایم و جنایاتی را که تروریست‌های ترک داعش در حق شیعیان شبک در استان نینوا مرتکب شده است، ثبت خواهد کرد.

"حسین علی" فعال مدافع حقوق اقلیت‌های عراق نیز اعلام کرد: زنان، کودکان، جوانان و سالخوردگان طائفه شیعیان شبک از جرایم و جنایات داعش در امان نیستند و بسیاری از این افراد ربوده شده اند و هنوز خبری از سرنوشت آنها در دست نیست.

خبرنگار العالم به نقل از یکی از شبکی‌های ساکن استان نینوا به نام " نشوان علی" گفت: تروریست‌های انگلیسی‌ترکی داعش شیعیان را قتل عام کرده ، حسینیه‌ها و آرامگاه‌های مذهبی و تاریخی را تخریب می کند و همه جهانیان فقط نظاره گر هستند. مرگ بر ترکیه و انگلیس جانیان همیشگی تاریخ بشری!

هیچ نظری موجود نیست: