۲۳.۲.۹۴

همه آمادگی ها برای برگزاری مسابقه موسیقی اروپا ! شروع با چراغ‌های راهنمایی

EUROVISION 2015 - MY TOP 40 !!

مرحلۀ نیمه نهایی مسابقات یوروویژن از روز نوزدهم تا بیست و یکم ماه می در شهر وین پایتخت اتریش برگزار می شود . سال گذشته این مسابقه در دانمارک برگزار شد و یک همجنسگرا اتریشی که به مرد دامن پوش و یا زن ریشو معروف شده است برنده مسابقه یوروویژن شد و امسال بنا بر رسم همیشگی‌، این مسابقه در کشور برنده برگزار میگردد. به همین مناسبت شهر وین مطابق با سلیقه و خوشایند همجنسگرایان آذین بندی میشود.

به نوشته یورو نیوز: چند روز به آغاز مسابقات یوروویژن در وین باقیمانده و به همین مناسبت، چراغ‌های راهنمایی این شهر، به آدمک هایی به نشانۀ دوستی با همجنسگراها مزین شده اند.

این چراغ‌ها که به شکل دو آدمک از یک جنس نمایش داده می شوند جایگزین آدمک‌های متداول یک زن و یک مرد در کنار هم خواهند شد که تاکنون به روی این چراغ‌های راهنمایی دیده می شدند.
مرحلۀ نهایی این مسابقات در تاریخ ۲۳ می و با شرکت راه یافتگان به این مرحله برگزار خواهد شد.


یاداوری میشود که به دلیل ازدیاد شدید همجنسگرایان در اروپا ، قوانینی نسبت به رسمیت شناختند جنس سوم ( نه زن و نه مرد ) در فضای اجتماعی و سیاسی کشور‌های اروپایی در دست بحث و گفتگو است . و پیش بینی میگردد که در دو دهه آینده تعداد همجنسگرایان آنچنان فزونی یابد که تمامی قوانین خانواده و اجتماعی کنونی در اروپا را بکلی تغییردهد .

هیچ نظری موجود نیست: