۲۸.۲.۹۴

پایان گرفتن آتش بس پنج روزه در یمن

جنگ بر سر تصاحب منابع ! هر روز جنگ و کشتار مال من .... هر روز جشن و شادی مال تو 

وحشی‌های غربی با سو استفاده از حماقت مردم ناآگاه اگر هر روز در خاور میانه و گوشه‌ کنار دنیا جنگ و کشتار و آوارگی راه نیندازند، نمیتوانند هر روز در کشور‌های خود جشن برگزار کنند! در حالی‌ که در غرب هر روز یه جشن باشکوه و پر زرق و برق برگزار میگردد، هر روز در کشور‌های صاحب ثروت و آباد و بیگناه کشتار‌های وحشیانه و جنگ‌های ویران گرا و خانه مان سوز تحمیل میگردد.

همزمان با پایان گرفتن آتش بس! پنج روزه در یمن، که بیشتر به منظور رساندن نیروهای زمینی‌ غربی در آرامش به مرز یمن و همچنین جمع آوری اجساد صورت گرفت تا از انتشار بیماریهای همه‌گیر جلوگیری شده وباعث بیماری مزدوران جنایتکاران متجاوز غربی نشود، بمباران کشور یمن تحت نام بمباران مواضع حوثی‌ها ( شیعیان ) در این کشور زیر پرچم خادمین جانین حرمین شریفین و قبیله سعودی از سرگرفته شد. این آتش بس یک جانبه که تنها از طرف یمنی‌ها محترم شمرده شد، در واقع با هدف تضمین امنیت نیروی زمینی‌ غربی ها، که به طرف مرز‌های یمن در حرکت بودند صورت گرفت . و این آتش بس یک طرف که با میانجی گری سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری غربی برقرار شده بود یکشنبه شب به پایان رسید و ساعاتی پس از آن که غربی‌ها به اهداف خود رسیدند ، دو نقطه از شهر عدن توسط جنگنده‌های جنایتکاران غربی بویژه روانی‌‌های مستقر در اتحادیه اروپا بمباران شد.

در این حملات، کاخ ریاست جمهوری و پایگاه نظامی نیروهای ویژه یمن ، بمباران شد.


همزمان در ریاض نیز نشستی با حضور نمایندۀ ویژه سازمان ملل غربی برای هماهنگی بین متجاوزان کثیف و جنایتکار غربی و حمله‌های وحشیانه آنان به کشور یمن که به تازگی در آنجا منابع نفتی‌ و ثروت بیشمار کشف شده است، برگزار شد. در این نشست، رئیس جمهور غیر قانونی‌ یمن و نوکر غربی‌ها که به ریاض گریخته و تن‌ لش‌های عربستان سعودی با درخواست برای تمدید آتش بس ، به دستور انگلیسی‌‌ها مخالفت کردند.

رئیس جمهور خائن و قاتل و فراری یمن در این گردهمآیی گفت: «آنها [ملت یمن ] از این فرصت‌ها برای آموزش شبه نظامیان!، حفر تونل!! و جنگ با دولت!!! استفاده می کنند. ما برای ساخت آینده کشور برنامه ریزی کرده بودیم!!!!! اما آنها از تمامی امکانات کشوری استفاده کرده اند تا به برنامه‌های مردم یمن برای دستیابی به رفاه و عدالت حمله کنند.» 


یعنی‌ وقاحت همان وقاحت غربی است که در ترکیه و کشور‌های نوکر غربی پیش از این هم دیده شده و پس از این هم دیده خواهد شد ! با گول زدن یمنی‌های بیچاره و با اعلام آتش بسی‌ که یک جانبه برقرار شد، ۵ روز مهلت برای خود خریده تا مواضع ارتش متجاوز و جنایتکار خود را قوت بخشند و در این مدت هم هر سایه و جنبنده‌ای که به این ارتش متجاوز نزدیک شد را با قدرت بمباران کردند! و انگار نه انگار که آتش بس برقراره!! و درست با وقاحت معروف ترکی‌ ، پس از اینکه به اهداف خود دست یافتند، تازه یک چیزی هم طلبکار می‌شوند. پس از این هم هر جا کم بیاورند و یا در خطر افتند و یا نیاز به رساندن نیرو به مواضع خود داشته باشند، یک دلقکی را تحت نام نماینده ویژه سازمان ملل به عربستان فرستاده و زیر نام خیر خواهی و انسان دوستی‌ و رساندن کمک‌های انسانی‌ به مردم یمن ، آتش بس تحمیل میکنند. و این آتش بس تحت نام رساندن کمک‌های انسانی‌ دیگر برقرار نمیگردد مگر اینکه انگلیسی‌‌ها و اتحادیه جنایتکار اروپا دوباره به زحمت افتاده و یا تیری را بخواهند در آرامش به هدف بزنند.

شدت گرفتن جنگ تحمیلی غربی‌ها به ملت یمن و سرزمین یمن، به دلیل کشف منابع عظیم نفتی‌ در این کشور، تامین نیازهای روزانه را برای مردم در این کشور دشوار کرده است. آتش بس پنج روزه در حالی با توقف بمباران‌ها ممکن شد که جنگ‌های زمینی همچنان میان مرزداران یمنی و ارتش متجاوز و مزدور اتحادیه اروپا زیر پرچم خادمین شریفین جانین حرمین ادامه داشت. و ارتش متجاوز همچنان که نیروهای زمینی‌ خود را به مرز‌های یمن نزدیک میکرد، سر راه خود به مردم بیچاره یمن که یا مشغول چوپانی بودند و یا زمین‌های خود را کشت میکردند، رحم نکرده و آنان را با بمباران و هواپیماهای نظامی انگلیسی‌ ، درو کرده و جلو می‌رفتند.
بعد هم توسط نماینده دلقک سازمان ملل متحد غربی اعلام کردند که اگر روند توزیع کمک‌های انسانی‌ به یمن نتیجه بخش نبود و این کمک‌ها به ملت یمن نرسید ، بخاطر این درگیری‌های زمینی‌( این دورو کردن مردم کشاورز و دامدار یمنی) بین شورشی‌ها و نیروهای دولتی بوده است!!!

به گفتۀ سازمان‌های مدافع حقوق بشرغربی ، وضعیت در یمن بحرانی است و اگر مردم و ملت یمن دست از مقاومت برندارند و کشور را دو دستی‌ به غربی‌ها و اتحادیه جنایتکار اروپا تقدیم نکنند وضعیت از این هم که هست بحرانی تر و فاجعه آمیزتر میگردد. سازمان ملل متحد غربی به ملت یمن توصیه می‌کند که بیائید و کشور و منابع نفتی‌ و ثروت‌هایتان را مانند مردم ایران بدهید که ما هر روز در غرب جشن برگزار کنیم و قبیله سعودی‌ها هم بدون اینکه انگشت کوچک خود را تکان دهند، مانند خنزیر در قفس، هی‌ جلویشان ریخته شود و آنها فقط بخورند و سایز بزرگ کنند ، تا جایی‌ که از زور چاقی مثل خنزیر ورم کرده و دیگر نتوانند از جأ تکان بخورند و دچار بیماری‌هایی‌ که تنها خنزیر به آن مبتلا میگردد، بشوند، و ما هم در عوض قول میدهیم تکه نانی را جلویتان انداخته و در دنیا به عنوان وحشی‌های بربر معرفی تان کنیم ، تاریخ و هویت و فرهنگتان را بدزدیم ، زندان‌هایتان را پر کنیم و در عوض شما هم دلتان خوش است که زنده اید!

بنا بر اعلام سازمان ملل متحد غربی ، بحران یمن از ابتدای آغاز حملات ائتلاف جانیان غربی و عربی‌ کشورهای منطقه علیه ملت یمن در این کشور تاکنون ۱۶۰۰۰ کشته برجای گذاشته که بیش از نیمی از آنها غیرنظامی بوده اند. این سازمان پیش بینی‌ می‌کند ( قول میدهد) تا زمانی‌ که ملت یمن تسلیم نشده‌اند، این کشتار ادامه یابد. و در عوض در اروپا نیز جشن موسوم به فستیوال کن، جشن مسابقه انتخاب بهترین موسیقی و جشن‌های تولد حرمزاده‌های درباری تازه به دوران رسیده و از گرسنگی نجات یافته و شادی هر روز براه خواهد بود! بدون اینکه موجود غربی کار کند، و منابع طبیعی و ثروت خدا دادی داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست: