۲۵.۲.۹۴

جنگنده های روسی یک بار دیگر به ریش و گیس انگلیس ها خندیدند


روز پنجشنبه ۱۴ ماه می ۲۰۱۵ یک بار دیگر و برای صدمین بار، جنگنده‌های روسی مرز‌های جزیره‌ کوچک بریتانیا که سه کشور ایرلند، اسکاتلند و انگلیس در آن قرار دارند، در نوردیدند و وحشت ساکنان این جزیره‌ کوچک  بخصوص در محدوده هوایی شمال اسکاتلند را باعث شدند. گفته شده است که این جنگنده‌ها از نوع بمب ا فکن‌های دور برد بوده‌اند.

طی سال گذشته میلادی بارها و بارها جنگنده‌های روسیه مرزهای هوایی تحت نظارت ناتو و اروپا بویژه جزیره کوچک بریتانیا، را درنوردیده اند و تن‌ آنان را لرزانده و براحتی به پایگاه‌های خود بازگشته اند.

منبع
به نوشته یورو نیوز، تنش میان سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (NATO)و فدراسیون روسیه، پس از بحران شرق اوکراین بالاگرفته است.

و روس‌ها بار‌ها و بارها قدرت نیروی هوایی خود را به رخ کشور‌های عضو این سازمان کشیده‌اند. و این سازمان تنها کاری که در مقابل کرده است سکوت بوده!

در عوض بکشور‌های کوچک بدون ارتش و فقیر در اینجا و آنجای گیتی‌ با دلاوری حمله کرده و مردم دست بسته، پا برهنه و بی‌دفاع را در حجم‌های هزار تایی کشتار نموده و ثروت‌هایشان را چپاول کرده و زمانی‌ که این مردم از گرسنگی و جنگ فراری شده و راهی‌ کشور‌های دیگر شده‌اند، قایق‌ها و اتوبوس‌های این آورگان را نیز مورد مرحمت قرار داده و در گروه‌های صد تایی آنان را بقتل رسانده است. و اینگونه به این مردم القا کرده که وقتی‌ ما کشورتان را به ویرانی و فقر و جنگ و مریضی محکوم کرده ایم شما‌ها غلط می‌کنید که میخواهید خود را نجات دهید، و به طرف کشور‌های ما که همه ثروت شما‌ها را پس از چپاول در خود جمع و ذخیره کرده راهی‌ میشوید، میبایستی در همان کشور‌های جنگ زده بمانید و بمیرید! ولی‌ زمانی‌ که جنگنده‌های روسی با آنان هر کاری که دوست دارند انجام میدهند، بجز ناله و نفرین و قهر کردن، توان انجام کار دیگری را ندارند و این مطلب آنچنان آشکارا مسخره است که بصورت یک جوک جهانی‌ درآمده است.

هیچ نظری موجود نیست: