۶.۲.۹۴

ملاقات رهبر تروریست‌هایی‌ که مرزبانان ایرانی‌ را کشته اند، با رهبران تروریست پرور ترکیه در استانبول!


به گزارش پایگاه خبری العالم، به نقل از شبکه "سوریا مباشر"، "زهران علوش سرکرده گروه تروریستی موسوم به «جیش الاسلام» در سوریه با کارگزاران حکومت تروریست پرور ترکیه از جمله "هاکان فیدان" رئیس سازمان اطلاعات و امنیت جنایت کار ترکیه و برخی از مسؤولان این کشور جعلی دیگر دیدارکرد.علوش درباره پیش نویس اقدامات بیش از پیش تروریستی با جنایتکاران مستقر در آنکارا ترکیه گفتگو کرد که جیش اسلام به طور مستقیم به ویژه در دمشق، حومه آن و شمال سوریه مسئول آن خواهد بود. 


این جیش اسلام همان گروهی است که ۵ تن‌ از مرزبانان ایرانی‌ را گروگان گرفته و یک گرهبان بیگناه ایرانی‌ را سربریده است. با این حال در سفر عردوغان رهبر گروه تروریست داعش و حامی‌ گروه تروریستی جیش اسلام، به تهران، آخوند اخوانی حسن شیاد ، که دکترای شیادیش را از انگلیس دریافت کرده است، عردوغان رهبر تروریست‌هایی‌ که مرزبانان ایرانی‌ را کشته اند ، در آغوش گرفته و بوسید و مطابق معمول هواپیمایش را پر از ثروت‌های غارت شده ایرانیان کرده، صادرات گاز مجانی‌ به ترکیه را افزایش داده، تا ترکیه با انتقال آن به اروپا، میلیارد‌ها دلار در جیب گذشته، با پول ایرانی‌‌ها ، ایران را ویران کرده، ایرانی‌‌ها را ترور کند و تاریخ و فرهنگ ایرانیان را بدزدد و پزش را به خود ایرانیان بدهد. و همانطوری که سرزمین امروزی ترکیه را در زمان قاجار‌ها از ایران جدا ساختند و به ترک‌ها دادند دوباره در دنبال حکومت قاجار‌های ننگین یعنی‌ جمهوری کثیف اسلامی، استان‌های آذربایجان را از ایران جدا ساخته و به ترکیه تحویل داده‌اند. تا جایی‌ که تنها نام این دو استان در نقشه ایران باقی‌ مانده و رسما تحت حکومت آنکارا است!

منابع آگاه از محتوای دیدار و گفتگوی علوش با ترکیه چیزی نگفتند و فقط اعلام کردند که رایزنی‌ها و دیدارهایی در آنکارا درباره تهیه پیش نویس خرابکاری‌های بیش از پیش در سوریه در دستور کار است.

علوش ماه آوریل گذشته نیز در سفر به ترکیه با تروریست‌های وزارت اطلاعات ترکیه که در سوریه جنایت میکنند دیدار و گفتگو کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست: