۹.۲.۹۴

تجاوز شرکت کشتیرانی معروف دانمارک‌ "مرسک " به آب های ایران

ایران یک کشتی باری متعلق به شرکت کشتیرانی معروف دانمارک‌ "مرسک " را که به آب های ایران تجاوز کرده بود با ۳۴ خدمه در نزدیکی‌ جزیره‌ قشم توقیف کرد.

گارد دریایی ایران پس از توقیف کشتی متجاوز به آب های ایران، آن را به سمت بندر عباس هدایت کرده است.
برخی منابع خبری گزارش دادند که این کشتی باری به صورت غیر قانونی وارد آب‌های سرزمین ایران شده و و نیروی دریایی ایران آن را توقیف کرده است .

تا کنون منابع رسمی جمهوری اشغالگر اسلامی این خبر را تایید نکرده اند. جزئیات بیشتری نیز از این خبر در دسترس نیست. و احتمالا جمهوری کثیف آخوندی هنوز خبر دار هم نشده است!
حسین شیخ الاسلام، مشاور بین الملل رئیس طویله اسلامی در گفتگو با ایوان زاخاروف خبرنگار Sputnik Persian در پاسخ به سوال که آیا ایران یک کشتی آمریکایی را توقیف کرد، گفت: "من اطلاعی ندارم".!!!
خبرگزاری رویترز به نقل از یک سخنگوی پنتاگون خبر داده که این کشتی با پرچم جزایر مارشال در حرکت بوده است. خبرگزاری فرانسه نیز خبر مشابهی به نقل از یک مقام آمریکایی مخابره کرده است.
جزایر مارشال کشوری در اقیانوس آرام است که امور دفاعی آن را دولت آمریکا به عهده دارد.
راشاتودی نیز به نقل از سخنگوی پنتاگون اعلام کرده است که این کشتی حامل پرچم جزایر مارشال بوده است و هیچ تبعه آمریکایی در آن نبوده است.


از شنیده‌های اینطرف آنطرف،( چرا که آنچنان خر تو خری در ایران برقراره که خود دولت اخوانی آخوند شیاد حسن هنوز از این خبر اطلاع ندارد !) گفته میشود که گارد ساحلی ایران ابتدا چند موشک هشدار در کنار این کشتی شلیک کرده و سپس کشتی را توقیف می‌کند و به بندر عباس هدایت مینماید. گفته میشود تمامی کارکنان کشتی‌ و بار آن در سلامت کامل هستند و احتمالا مشغول خوردن چلو کباب اند و منتظر رسیدن کت‌ و شلوار‌های قهوه‌ای اهدائی جمهوری کثیف اسلامی میباشند تا بمحض پوشیدن آنها ، بندر عباس را ترک کرده و به مقصد خود بازگردند. و اینکه چگونه در آبهای ایران راه یافته و در آنجا چه می‌کرده‌اند نیز هیچی‌!
کشتی یاد شده در اختیار شرکت بین المللی «مرسک» دانمارک‌ است. به گزارش رویترز، مقامات این شرکت حاضر به اظهارنظر درباره این حادثه نشده‌اند.


هر کدام از این کانتینر ها توسط کامیون های بزرگتر از کامیون های ۱۸ چرخ حمل میشود, یعنی این کشتی حامل هزاران کانتینر است که هر کدام بیش از صد ها تن بار دارند, با یک حساب سرانگشتی بار این کشتی چیزی بیش ازده ها میلیون تن میباشد. حال این بار به این عظمت شامل چه کالاهای میشود که از ایران به اروپا منتقل میگردد, باز هم پیدا کنید پرتقال فروش و عظمت چپاول را ..... برداشتن تحریم ها یعنی اینجوری که روزانه چنین حجمی از کالا از ایران به اروپا برود! ایرانی هم در خواب و ذلت ! هم مالمان را میخورند هم تحقیر مان میکنند

کشتی‌ کشتی‌ منابع ایران را به اروپا میفرستند، و گاهی‌ که اینچنین گندش درمیاید، با یک خبر دو خطی‌ جعلی سر و ته‌اش را به هم میدوزند و هیچ منبعی از جزئیات خبر اطلاعی ندارد، اشغالگران جمهوری کثیف اسلامی هم مثل همیشه سرشان آنچنان در آخور فساد و دزدی از بیت‌المال فرو رفته و آنچنان مشغول حراج گاز و نفت ایران و فرستادن آن به اروپا از طریق ترکیه اند که اخبار ایران را دو ماه بعد از بی‌ بی‌ سی‌‌‌ میگیرند، و درنتیجه نظری هم نداشته، و خلاص. همین روز‌ها با وقاحت آخوندی اعلام میکنند که میبایستی گاز از ترکیه وارد کنیم!!
فرانسه و انگلیس تنها منابع مالی‌ ایران را چپاول نکرده و نمیکنند، این دو کشور هیولا صفت اهریمنی تاریخ و هویت ایرانی‌ را از او دزدیده و به نام خود و نوکرانشان زده‌اند.










هیچ نظری موجود نیست: