۹.۲.۹۴

ملاقات پوتین با ریش سپیدان دنیا !


ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه با اعضای گروه ریش سفیدان!! دیدار می کند.
به گزارش خبرگزاری روسی"ریا نووستی" ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه با اعضای گروه ریش سفیدان!! دیدار می کند. گروه ریش سفیدان یک گروه غیر رسمی متشکل از یک مشت سرسپرده، نوکر و جنایتکار غربی است که در تحولات سیاسی و اجتماعی دنیا نقش کلیدی بازی کرده و باعث کشته و آوارگی میلیون‌ها انسان گشته و کشور‌های آباد را ویران ساختند. این گروه ریش گوهی شامل افرادی است که در گذشته سمت‌های رفیعی را در کشورهای خود و سازمان‌های بین المللی عهده دار بوده اند. این گروه در سال ۲۰۰۷ به پیشنهاد نلسون ماندلا رئیس جمهور فقید آفریقای جنوبی بنیانگذاری شد و طبق معمول غربی‌ها دویدند و در صف اول جأ گرفتند و پیشنهاد زیبای نلسون ماندلا را از بین بردند. و ۱۲ نفر از جنایتکارانشان را به عنوان ریش گوهی‌ها در این گروه جا دادند.
نیمی از این گروه، تحت عنوان گروه شش نفره ریش سفیدان جهان! به ریاست کوفی عنان، دبیر کل سابق سازمان ملل قصد دارد در جریان بازدید سه روزه خود از روسیه مسائل مهم سیاسی از جمله خاور نزدیک، مبارزه با تروریسم و اصلاحات در سازمان ملل را با مقامات روسیه مورد بحث قرار دهد.
مارتی آختساری، رئیس جمهور سابق فنلاند، اخضر ابراهیمی، وزیر سابق خارجه الجزایر، گرو هارلم برانتلند، نخست وزیر سابق نروژ، جیمی کارتررئیس جمهور سابق آمریکا و ارنستو سدیلیو، رئیس جمهور سابق مکزیک از جمله اعضای گروه ریش سفیدان جهان در سفر به روسیه هستند. که تو ریش تک تکشان باید رید!

هیچ نظری موجود نیست: