۲۶.۱.۹۴

هر جا کم میآورند ، شورای امنیت را دراز میکنند!



شورای امنیت کشور‌های غربی سازمان مسخره و جنایتکار به اصطلاح ملل متحد در اقدامی برخلاف خواست و حرکت مردم یمن ، عصر روز سه شنبه ۱۴ آپریل ۲۰۱۵ قطعنامه‌ای علیه مردم یمن تصویب کرد. یعنی‌ غربی‌ها اول لشگر جنایتکارشان را فرستاده مردم بیگناه یک کشور فقیر را به خاک و خون میکشند، سپس شعله وقاحت را تا آنجا بالا میکشند که یک چیزی هم طلبکار شده و شورای امنیت و سازمان ملل ساختگی را که تنها در جهت اهداف پلید و اهریمنی آنان ساخت شده را جلو انداخته و قطعنامه هم صادر میکنند. تو این قطعنامه‌ها باید شاشید. و اگر یک حکومت ایرانی‌ بر سر کار بود، سازمان ملل و غربی‌ها را که تحریم میکرد ، و منابع انرژی‌ را بر روی آنها میبست، آنوقت سازمان ملل، شورای امنیت و کشور‌های غربی میبایستی خودشان را در رسانه‌هایشان به دار می‌زدند.

به گزارش پایگاه خبری العالم ، شورای امنیت قطعنامه پیشنهادی شورای همکاری خلیج پارس با محوریت تحریم علیه جنبش مردمی یمن را که توسط اردن نوکر انگلیس در نشست شورا مطرح شده بود ، با ۱۴ رأی موافق و تنها رأی ممتنع روسیه تصویب کرد. خودشان میبرند و میدوزند و به تن‌ دنیا میکنند!

این تحریم تحریم هم که میکنند به قول احمدی‌نژاد واقعا کاغذ پاره‌ای بیش نیست، تحریم اصلی‌ و واقعی‌ تنها مال ایران و در انحصار ایرانی‌ هاست و بس که امروزه انرژی‌ ۸۰ درصد کّل زمین را تامین کرده و اگر حکومت ایرانی‌ در ایران حاکم بود و درِ منابع انرژی‌ را بر روی غربی‌ها میبست و آنان را تحریم میکرد، تازه دنیا حالیش میشد که تحریم یعنی‌ چی‌ و غربی‌ها میبایستی در یک صف طولانی با دستمال به انتظار تک تک ایرانی‌‌ها می‌نشستند، همانطوری که در پیش از فتنه ۵۷ از زور گرسنگی و نکبتی که گریبانگیرشان بود، ایرانی‌‌ها روی چشمشان جا داشتند، و امروزه در حالی‌ که دنیا خوشبختی ا‌ش را مدیون ایرانی‌ هاست، ایرانی‌‌ها در همه جای دنیا به عنوان ملتی تحقیر شده و تو سری خور شناخته می‌شوند و لقب ایرانی‌ آواره و بی‌ پناه را که پیش از این به دنبال پلستینی‌ها می‌بستند و آنان به عنوان ملت آواره‌ شناخته می‌شدند بدوش میکشند و از ثروت‌هایشان حتی یک درصد هم خرج رفاه و آبادانی کشورشان نمیگردد. چرا؟ چون مخ خرِ منگول به خوردشان داده‌اند!!


 مرگ بر تک تک آخوند‌های پفیوز خودفروش شیاد که به هیچ اخلاق، قانون و معنویتی پایبندی نداشته و برعکس ابلیس را مدرسند. مرگ بر ترکیه که حکم همان سنگ سنگین و بتنی‌ را دارد که به ایرانی‌ که در اقیانوس در حال شنا کردن است ، بسته‌اند. مرگ بر ترکیه.


ممنوعیت ارسال سلاح برای جنبش انصارالله و حامیان علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن و لزوم عقب نشینی انصارالله از مناطق مختلف یمن از جمله بندهای این قطعنامه است. هر جا زورشان نرسد، شورای امنیت را دراز میکنند.

غرب بلافاصله ضمن استقبال از تصویب این قطعنامه تاکید کرد که از هراقدام مهار کننده و تحریمی علیه شیعیان حوثی حمایت می کند.

براساس این گزارش براساس این قطعنامه ، عبدالملک الحوثی و احمد علی عبدالله صالح فرزند علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن و فرمانده سابق گارد ریاست جمهوری آن کشور در فهرست تحریم‌های سازمان ملل قرار گرفتند.

جنایت کاران شورای امنیت سازمان مسخره ملل متحد قبل از این در یک کاغذ پاره دیگر ( بقول احمدی‌نژاد ) علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن و دو تن‌ از اعضای ارشد حوثی‌ها (عبدالخالق الحوثی و عبدالله یحیی الحکیم) را وارد فهرست سیاه کرده و تحت تحریم قرار داده بود.

تحریم این افراد شامل مسدود کردن حساب‌ها ، توقیف پول و ممنوعیت سفر به خارج از یمن عنوان شده است.


هیچ نظری موجود نیست: