۲۶.۱.۹۴

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اشغالگر، آخوندی و کثیف اسلامی: ما پلی بزرگ به طول ۷۰۰ متر را با هزینه ۳۵ میلیون دلار به عنوان هدیه جمهوری اسلامی به مردم عراق احداث خواهیم کرد!!


طویله خواب دیروز از کیسه پدر پدرسوخته ا‌ش میبخشد! هدیه ۳۵ میلیون دلاری به مردم عراق در حالی‌ که در ایران هنوز یک جاده از پایتخت تا شمال ساخته نشده، و هنوز همان دو جاده‌ای که پهلویها با دست خالی‌ برای ۳۵ میلیون ایرانی‌ ساختند، مورد استفاده ۷۵ میلیون ایرانی‌ است و روزانه دها حادثه مرگبار میافریند، پس از ۳۶ سال چپاول ثروت‌های ایران و درامد‌های نجومی هنوز یک خطً آهن کشیده نشده، مردم سیستان بلوچستان، کردستان ، لرستان، خوزستان و مرکز ایران هنوز راه‌آ‌هن ندارند! در هیچ کجای دنیا و در طول تاریخ بشر، نداشتیم حتی یک مورد را ، که اشغالگران یک کشور به سود و نفع مردم آن کشور کاری را انجام داده باشند، و کارنامهٔ سیاه و کثیف آخوند‌های وارداتی ترک و عرب در طول ۳۶ سال گواه دیگری بر این ادعاست، و آنچه که یک گله قاتل و دزد و منحرف جنسی‌ با ملت مظلوم ایران کردند، در کمتر جایی‌ از دنیا ملتی تجربه کرده است.

یکی‌ از اراذل و اوباش حکومت سیاه اسلامی در ایران به نام عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی جمهوری کثیف اسلامی در سفر یک روزه به عراق در مراسم آغاز پروژه ساخت خط راه آهن بصره – شلمچه شرکت کرد!

به گزارش العالم هدف از ایجاد خط راه آهن بصره – شلمچه انتقال کالا ، مسافرو زوار عراقی به ایران و عراق است!

ماجد النصراوی استاندار بصره روز سه شنبه در مصاحبه با گزارشگر شبکه خبری العالم در عراق گفت : وزیر راه و ترابری جمهوری کثیف آخوندی با هدف شروع عملیات پروژه احداث خط راه آهن بصره – شلمچه به عراق سفر کرده است و طول این خط راه آهن تقریباً ۳۲ کیلومتر خواهد بود.


باقر جبر صولاغ وزیر حمل و نقل عراق نیز افزود: ما با همتایان جمهوری اسلامی خود نشست هائی را برای بررسی پروژه احداث خط راه آهن بصره – شلمچه برگزار کردیم و طول این خط راه آهن ۵ / ۳۲ کیلومتر خواهد بود و هزینه آن را به ظاهر دولت بغداد تأمین خواهد کرد زیرا در خاک عراق خواهد بود.

کل این مسیر از خرمشهر تا بندر بصره ۴۷ کیلومتر است که جمهوری اسلامی عملیات احداث ۱۲ کیلومتر از این خط ریلی را از خرمشهر تا نقطه صفر مرزی انجام داده است.

جمهوری کثیف سیاه آخوندی اسلامی یک پل بزرگ را که امتداد خط راه آهن بصره – شلمچه خواهد بود، به عنوان هدیه خود به مردم عراق احداث خواهد شد!!

بر اساس توافق طرفین قرار است کل این مسیر و پل تا قبل از اربعین ۹۵ به منظور جابجایی زائران عتبات عالیات با قطار به بهره برداری برسد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی جمهوری کثیف آخوندی گفت: ما با مسئولان عراقی درباره افزایش سفرهای آبی نیز توافق کردیم و پلی بزرگ به طول ۷۰۰ متر را با هزینه ۳۵ میلیون دلار به عنوان هدیه جمهوری اسلامی به مردم عراق احداث خواهیم کرد!!

هیچ نظری موجود نیست: