۵.۲.۹۴

پوتین در مراسم گرامیداشت ۲ میلیون از کشته شدگان قتل‌عام وحشیانه ساکنان اصلی‌ ترکیه که توسط ترک‌ها صورت گرفت ، شرکت کرد.




در این ویدئو کلیپ که در سایت خبری یورو نیوز منتشر شده است، در یک جا گوینده ایروان را ای روان میخواند که اشتباه است، و در جای دیگر به جای رؤسا می‌گوید رئیسان که باز هم اشتباه است، و در اشتباه دیگر ترک‌ها را ترک‌های عثمانی میخواند که از دو اشتباه اولی‌ فجیعتر است. و البته جای تعجب نیست چرا که اینها ایرانی‌ نیستند و کسانی‌ هستند که پارسی را در لندن یاد گرفته‌اند و مطابق با سیاست استعماری غربی راه میروند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مراسم گرامی‌ داشت صدمین سالگرد قتل عام ارامنه ( ایرانیان ساکن در سرزمینی که امروز ترکیه نامیده میشود و پس از جنگ جهانی‌ اول و پس از کشتار ساکنان مسیحی‌، زرتشتی و کرد آن از ایران جدا شده و به عنوان پاداش به ترک‌ها داده شد) توسط ترک‌های جنایتکار وارد ایروان پایتخت ارمنستان شد.
رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید خود از ایروان دیدارهای دوجانبه‌ای با سرژ سرکیسیان، رئیس جمهور ارمنستان را داشت. همچنین احمقترین رئیس جمهور دنیا، یعنی‌ فرنسوا اورلاند، رئیس جمهور فرانسه نیز در این مراسم با وقاحت شرکت کرده و روح کشته شدگان را با شرکت خود معذب نمود. وی مأموریت داشت تا پیام اتحادیه اروپا را به پوتین برساند و پاسخ پوتین را ببرد. کرملین اتظار دارد مسکو و اتحادیه اروپا در این دیدار تبادل نظر مفصلی درباره اوضاع در اوکراین، اجرای توافقات مینسک و همچنین مساله تحویل ناوهای بالگرد بر "میسترال" انجام دهند.
مراسم یادبود صدمین سالگرد قتل عام ارامنه توسط جانیان ترک با شرکت‌های هیئت هایی از کشور‌های گوناگون جهان در ارمنستان برگزار شد و بیش از ۸۰ هیئت جهانی‌ در این مراسم شرکت کردند.
منبع خبر: رسانه وابسته به امپراتوری رسانه‌ی غربی، اسپوتینگ
منبع تصاویر: دیلی میل


















هیچ نظری موجود نیست: