۱۴.۱.۹۴

یکی‌ از دلایلی که مرتبا اخبار تجاوز و ناگوار و زشت از کشور هند در امپراطوری رسانه‌ای ‌اروپایی‌ها منتشر میشود و ‌اروپایی‌ها بشدت بدنبال ضایع کردن هندی‌ها هستند، مشخصاً خبر زیر است!


دولت هند در نظر دارد تا به نفع "سوخوی" روسیه از خرید جنگنده‌های "رافال" فرانسه چشم پوشی کند!

به گزارش پایگاه خبری العالم، وزارت دفاع هند روز دوشنبه ۱۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۴ شمسی‌، با اعلام این مطلب علت صرف نظر کردن دهلی نو از خرید جنگنده‌های رافال فرانسه را هزینه بالا و کیفیت پایین آنها دانست.

وزارت دفاع هند چندی پیش مناقصه خرید ۱۲۶ جنگنده جدید برای نیروی هوایی خود را مطرح کرد و پس از آن در ژانویه سال ۲۰۱۲ تصمیم به خرید جنگنده‌های فرانسوی گرفت اما پس از بررسی شرایط قرارداد مشخص شد که اولا در مورد کیفیت و کار این جنگنده‌ها غلو شده است و دوما قیمت واقعی این جنگنده‌ها بسیار بیش از قیمت پیشنهادی اولیه بوده و فراتر از مرز ۲۰ میلیارد دلار است.

به گفته برخی از مقامات مسوول در وزارت دفاع هند، این کشور هم اکنون در حال بررسی طرح خرید جنگنده‌های روسی "سو-۳۰ إم كا ایی" یا همان سوخو از مسکو است.

دولت هند همچنین قصد دارد تا با مسکو قرارداد طراحی مشترک ساخت جنگنده نسل پنجم روسیه مجهز به فن آوری رادارگریز منعقد کند. همین یک دلیل کافیست که فرانسوی‌ها در امپراطوری رسانه‌ای اروپا، برای بردن آبروی ملت هند خودشان را از پا آویزون کنند. و در حالی‌ که روزانه انواع و اقسام فساد و جنایت عجیب و غریب و غیر انسانی‌ در جامعه مریضشان صورت میگیرد، یکی‌ دو تجاوز در سرزمین پهناور هند را آنچنان بزرگ کنند تو گویی مردان هندی کاری به جز تجاوز به زنان ندارند!

هیچ نظری موجود نیست: