۲۹.۱.۹۴

اخوان المسلمین حاکم بر مصر همچنان میتازد.!


اخوانی‌های مصر که مانند ایران بطور موذیانه در حکومت این کشور راه یافته و قدرت واقعی‌ را دارند، یک مجری برنامه خبر و سیاست تلویزیون مصر را به دلیل یکی‌ دو جمله مخالفت با کشتار مردم یمن (که امروزه زیر پرچم عربستان صورت می‌گیرد، ) و نکوهش این عمل وحشیانه و جنایت از کار اخراج کردند!
درست مانند همان اقدامات عصبی و عقبمانده و اخوانی که در ایران و ترکیه و قطر پیوسته شاهدش هستیم! که کوچکترین مخالفت و اختلاف عقیده را با کشتار، زندان و شکنجه پاسخ میدهند و حمایت کامل اتحادیه اروپا را نیز با خود دارند، و البته ترکیه در این راه به افراط رفته و نسل‌کشی کرد‌ها با سلاح‌های شیمیایی را بطور واضح و آشکار و در روز روشن انجام میدهد و به دو کشور عراق و سوریه لشگرکشی کرده و منابع نفتی‌ این دو کشور را غارت کرده و آثار باستانی آنان را دزدیده و به اروپا منتقل ساخته و شهر‌های آباد این دو کشور را با خاک یکسان کرده و همه اینها وقیحانه درست در زیر ‌دماغ اتحادیه اروپا، سازمان ملل و شورای امنیت انجام میگیرد!!

دو سال پیش یکی‌ از شاگردان جمعیت جنایتکار اخوان المسلمین، شخصی‌ بنام محمد مورسی موذیانه ، درست مانند آخوند حسن شیاد که در ایران رئیس جمهور شد، در مصر به قدرت رسیده بود ولی‌ ملت هوشیار مصر بلافاصله او را شناخته و بر ضدّ او و اخوانی‌های حاکم بپا خواسته و با تظاهرات میلیونی او را به زیر کشیدند ، و ژنرال السیسی که یک ملیگرای مردمی بود را به قدرت رساندند ، بلافاصله شاگردان اهریمنی اخوانی که در ترکیه و قطر حاکمند، به مخالفت شدید با خواست ملت مصر برخاسته و تنها به توهین به ملت مصر بسنده نکرده و با فرستادن تروریست‌های وحشی اخوانی به این کشور، تلاش عظیمی‌ را در جهت سرکوب ملت مصر صورت دادند، از آن طرف هم انگلیس این پدر و بنیان گذار جمعیت اخوان المسلمین، نخست وزیر سابق خود دیوید کامرون را به مصر فرستاد تا در آنجا مشاور ارشد حکومت باشد!!
و معلوم نگردید چگونه چنان دگردیسی در این ژنرالی را که امروزه به جای السیسی، نشان میدهند، صورت گرفت که این شخص همان شکل و قیافه را دارد ولی‌ بطور مسخره‌ای عمل کرده و خود از اخوانی‌ها تندرو تر است و همیشه با یک صورت منجمد که در آن یک لبخند ساختگی و تو ذوق زننده به چشم میخورد، در جلو دوربینی که تصاویر را تو در تو و ناواضح نشان میدهد، حاضر میگردد. و تو گویی این شخص یا بدل اوست و یا به وسیله امواج شستشوی مغزی داده شده، چرا که پندار، گفتار و کردارش ۱۸۰ درجه با السیسی واقعی‌ تفاوت دارد، و هر آنچه که انجام میدهد تنها در جهت به هدف رسیدن اهداف پلید اخوانی در این کشور است و به سود اخوانی تمام میشود و از طرفی هم محمد مورسی ناپدید گشته و به مکان امنی منتقل شد, چند خبر ساختگی مبنی بر دادگاهی کردن اخوانی ها نیز تنها در روزنامه ها و نه در عمل ! منتشر شد و خلاص !...


- و به همین دلیل هم دولت مصر برخلاف خواسته ملت با عربستان برای کشتار ملت بیگناه یمن مشارکت داشته و برنامه‌های جنگی و متجاوزانه اتحادیه اروپا را مو به مو اجرا می‌کند،


- و به همین دلیل است که اگر چه به ظاهر سفیر ترکیه را در پی‌ لجن گویی‌های عردوغان دیکتاتور ترکیه که بر ضدّ ملت مصر، صورت گرفت، از مصر با تیپا اخراج کرده و درِ تجارت تروریسم ترکی‌ را در مصر بستند، ( عردوغان همین کار را نیز بارها با ملت ایران کرده و با لجن گویی به ملت ایران توهین کرده و همین چندی پیش ، و پیش از سفرش به تهران، سر و تن‌ نمایندگان طویله اسلامی را شسته و آنان را به لجن کشید، ولی‌ اخونی‌های حاکم بر ایران آنچنان به او علاقه دارند که حتی مانند اخونی‌های حاکم بر مصر ظاهر را حفظ نکرده و سفیر ترکیه را با تیپا بیرون نکردند، چرا؟؟ چون از ملت مصر می‌ترسند ولی‌ ملت ایران را دست کم میگیرند، بماند!) ولی‌ میبینی‌ در نهایت ، اقدامات السیسی همان اقدامات عردوغان دیکتاتور ترکیه است، همان بگیر ببند ها، همان ضدیت با آزادی و تمدن، همان ترور‌های مشکوک ، همان اخراج ها، همان فساد و جنایتی که در ترکیه صورت می‌گیرد و همان دزدی‌ها و بی‌رحمی و توحش‌ها و دقیقا همان الگوی رفتاری و اخلاقی‌ کلاسیک انگلیسی‌ که تاریخا همیشه در کشور‌های تحت اشغالش صورت می‌گرفته است ، اینک در ترکیه، قطر، اردن، مصر و ایران مو به مو توسط شاگردان شعبون بیمخش اجرا میشود! مرگ بر انگلیس.


- و به همین دلیل هم درست مانند ایران، افتادن بجان مصری‌های میهن دوست و واقعی‌ و آنان را یا به شیوه‌ای مشکوک بقتل میرسانند و ترور میکنند و یا به بهانه‌های واهی و ساختگی آنها را دقیقا مانند ایران در شکنجه گاه به مرگ تدریجی‌ دردناک محکوم کرده و از کار انداخته و میکشند و یا از کار بیکار کرده، ممنوع تصویر، صدا و خروج میکنند!

به گزارش پایگاه خبری العالم، "عبیر الفخرانی" مجری شبکه ماهواره‌ای "دلتا" بعد از اجرای برنامه روز یکشنبه خود، با حکم محمد هلال رئیس این شبکه از کار برکنار و به بخش امور حقوقی ارجاع شد!



در حکم رئیس شبکه دلتا که در پایگاههای اجتماعی منتشر شد، آمده است: مجری جوان که دختر حمدی الفخرانی نماینده سابق پارلمان است، به دلیل فعالیت برخلاف جهت گیری‌های دولت از طریق انتقاد از عربستان و حمله آن کشور به یمن مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.


البته عبیر الفخرانی پنجشنبه شب در گفت و گوی تلفنی با یکی از برنامه‌های شبکه ماهواره‌ای "صدی البلد" گفت که موضوع حمله عربستان به یمن را با مهمانان برنامه‌اش به شکلی حرفه‌ای و بی‌طرفانه مورد بررسی قرار داده و نظر شخصی خود را مطرح نکرده است.


الفخرانی با بیان اینکه این موضوع توسط ابراهیم محلب نخست وزیر در حال بررسی است، ابراز اطمینان کرد که نخست وزیر در قبال او جانب انصاف را رعایت خواهد کرد.
این مجری افرادی را که حکم توقف فعالیت حرفه‌ای او را صادر کردند، "کاسه داغ تر از آش" توصیف کرد. خیلی‌ از مصری‌ها هنوز بطور یقین مطلع نیستند که اخوانی‌ها حاکمند و هنوز می‌پندارند السیلی همان السیسی پیشین است!

هیچ نظری موجود نیست: