۱۷.۱۲.۹۳

ترکیه قبرستان زنان، شکنجه گاه روزنامه نگاران، میدان نسل‌کشی کرد‌ها ، اردوگاه پرورش تروریست‌های داعش و پایگاه جنایت، یک بار دیگر رسوا گشت.


۴ زن توریست فرانسوی در یکی‌ از حمام‌های ترکی‌ مورد تعرض و آزار جنسی‌ قرار گرفتند و با شکایت از آنان رسوایی دیگری را برای ترک‌ها رقم زدند.

پس از اعمال جنایت تجاوز و سوزاندن و کشتن زنان ترک در ترکیه، و پس از تجاوز به زنان بیگناه سوری در اردوگاه‌های پناهندگی، اینک این زنان توریست هستند که میروند تا مشمول دست نوازش توحش ترکی‌ قرار گرفته و از آن بهره‌مند گردند!

با اینکه ترک‌ها که با دزدیدن فرهنگ حمام و گرمابه از ایرانی‌‌ها و نامگذاری آن به عنوان حمام ترکی‌ ، خوراک هندی شاورما از هندیها و نامگذاری آن به عنوان کباب ترکی‌، کلاه قرمز منگوله دار مراکشی و نام گذاری آن به عنوان کلاه ترکی‌، و و و، سعی‌ در ساخت هویت ترکی‌ برای خود و نیاکان بیابانگرد و وحشی و راهزن و بی‌فرهنگ خود ، کردند ، ولی‌ با این حال، بیرون زدن اصالت ترکی‌ و توحش نهادینه‌ شده در آنان از زیر این پوسته دزدی و جعلی، بطور مکرر اینجا و آنجا، همیشه باعث رسوایی و تمسخر آنان شده است.

پس از انتشار رسوایی تجاوز و کشتار زنان ترک در سطحی وسیع و رسانه‌ای شدن توحش افسار گسیخته نسبت به زنان ترک توسط به اصطلاح مردان! ترک و پس از رسانه‌ای شدن رسوایی تجاوز به زنان آواره‌ و پناهنده سوری که در رسانه‌های غیرِ وابسته به امپراتوری رسانه‌ای مسخره ‌اروپایی به گونه‌ای بزرگ و همه‌گیر پخش شد ، و اعلام گشت که تا کنون بیش از ۴۰۰۰ مورد تجاوز جنسی به دختران و ۲۵۰۰ مورد به زنان باردار ساکن اردوگاهها ی به اصطلاح پناهندگی در ترکیه به اثبات رسیده است و

شبکه دفاع از حقوق بشر ، از جامعه بین المللی خواست در قضیه تجاوز و تعدی به زنان سوری ساکن در اردوگاه‌های ترکیه پرونده تحقیق باز کند. و این شبکه با انتشار بیانیه‌ای، سکوت آنکارا و سازمان‌های وابسته به سازمان ملل متحد در ترکیه در برابر این جنایات را علیه زنان سوری مقیم در اردوگاه‌های ترکیه محکوم کرده است.

این بیانیه تأکید می‌کند، براساس تحقیقات اولیه صورت گرفته بیش از ۴۰۰۰ مورد تجاوز و تعدی به زنان سوری مقیم در اردوگاه‌های ترکیه با دلایل قابل اثبات به ثبت رسیده است. همچنین کمیته هماهنگی و پیگیری و تحقیق شبکه سوری دفاع از حقوق بشر تأکید کرده که بر این اسناد و مدارک دست یافته و تمام آنها را در اختیار دارد؛

این درحالی است که سه روزنامه ترکی “اطلاعات” و “باریف” و “ایدلک” نیز در گزارش‌هایی در نهم ماه جاری تأیید کرده‌اند که ۴۰۰۰ دختر و ۲۵۰۰ زن باردار سوری در داخل اردوگاه‌های سوری در ترکیه مورد تجاوز و تعدی قرار گرفته‌اند. شبکه سوری دفاع از حقوق بشر در پایان بیانیه خود از شورای عالی دفاع از حقوق بشر ژنو خواستار گشودن پرونده تحقیقی در این‌باره و ارائه نتایج آن به دادگاه جنایی بین المللی شد.

مردم سنی مذهب سوری که گول ماموران جنایتکار اطلاعاتی‌ ترکیه را خورده و به هوای آنکه ما مسلمان سنی و واقعی‌ هستیم و نباید تحت حکومت شیعه بشار اسد باشیم، زدند خانه و کاشانه‌شان را ویران ساختند، و آنان را آواره مرز‌های کشور و سرزمین دزدیده شده از ایرانی‌‌ها به نام ترکیه ساختند و در آنجا هر بلایی که خواستند بر سرشان آورده و حتی به کودکان خرد سال آنان نیز رحم نکردند، که در واقع باید این همه ظلم و ستمی که بر آنان رفت را به پای حماقت و نادانی‌ خود آنان، و پلیدی، خباثت و توحش ترک‌ها گذشت ، اینک پشیمان و سرخورده ، عده‌ای التماسی به اروپا برده شده تا در آنجا مورد تحقیر و معرض جنون و عقد‌های ‌اروپایی قرار گرفته و کیسه بوکس روانی‌‌های غربی گردند، عده‌ای در خیابان‌های ترکیه که تا پیش از فتنه ۵۷ در ایران همگی‌ خاکی بود و اینک شهر گشته به گدایی و دریوزگی مشغولند و عده‌ای نیز در معادن زغال سنگ ترکی‌ که در واقع معادن کشتار میباشند با فلاکت لقمه نانی درآورده و آن عده پیر و کودک و زن که در زیر چادر‌های پناهندگی و در سرمای جانگداز میباشند بار‌ها و بار‌ها مورد تحقیر، توهین، آزار جنسی‌ و تجاوز ترک‌های وحشی قرار میگیرند. و این سرنوشت تلخ نتیجه اعتماد به یک ترک است.



مرزنیوز به نقل از ترکیه آنلاین نوشت : دو توریست زن فرانسوی از تجاوز جنسی در یکی از حمام‌های کپی شده در استانبول پرده برداشتند. ،دو توریست زن فرانسوی که به همراه دوستانشان به یک حمام ترکی واقع در کاراکوی استانبول رفته بودن و با دیدن خاجه‌های ترک ، اعتماد کرده و گمان نمی‌کردند که در دامی هولناک بیفتند، پس از اینکه توسط خاجه‌های ترک به حمام هدایت می‌شوند، به ناگاه با دیدن عده‌ای ترک وحشی که لنگ بسته منتظر این زنان بودند، وحشت کرده و پس از جدالی بی‌امان و با به راه انداختن جیغ و سر و صدا ، بالاخره توانستند از چنگال متجاوزین ترک که با همدستی دلاکان خاجه ترک نقشه تجاوز به این زنان را کشیده بودند، فرار کرده و خود را به پلیس برسانند.

این زنان مدعی شدند که خدمه خاجه حمام آنها را به دام متجاوزین هدایت کرده و خود گریخته اند.

به گزارش وب سایت روتا، این دو زن پس از وارد شدن به حمام توسط خدمه خاجه حمام به مکانی هدایت شدند که در آنجا توسط چهار ترک مورد حمله و اذیت واقع شدند.

این دو زن پس از خروج از حمام با مراجعه به پلیس مدعی شدند که چهار نفر متجاوز ترک قصد داشتند به آنها تجاوز کنند اما آنها با فرار از دستشان مانع از وقوع چنین عملی شدند.

با شلوغ شدن محلی که این حمام در آن قرار داشت، یکی از معترضین (از شهروندان ترک) روی دیوار این حمام این جمله را نوشت:

«در حمام ترکی‌ تجاوز جنسی وجود دارد» !!


یعنی‌ خاک تو سرتون که به هیچ طریقی آدم بشو نیستید و ترک خر باقی‌ خواهید ماند.

پلیس ترکیه در تحقیقات خود از این حمام به چهار نفز از خدمه ظنین شد و آنها را تحت پیگرد قضایی قرار داد.

هیچ نظری موجود نیست: