۸.۱۲.۹۳

تروریست‌های غربی آثار امپراطوری پارسی را از عراق و سوریه میربایند


تروریست‌های ترک داعش در یک اقدام ترکی‌ خرکی اسلامی اخونی به موزه موصل حمله کرده و مجسمه‌های ساختگی و کپی شده از آثار باستانی امپراطوری پارسی را نابود کردند! مجسمه‌های اصلی‌ پیش از این از موزه‌ها روبوده و به غرب و اسراییل واگذار گشته است.
گروه تروریستی ترکی‌ موسوم به گروه اسلامی تندروی دولت اسلامی - داعش- ویدئویی را منتشر کرده که گفته می‌شود به حمله تروریست‌های ترک آن گروه به موزه تاریخی موصل در عراق مربوط است اما با این حال استاندار موصل میگوید بیشتر این آثار ساختگی و مصنوعی بوده‌اند.

به گزارش ماف نیوز، در این ویدئوی پنج دقیقه‌ای، گروهی از تروریست‌هایی‌ که لباس پاکستانی بتن دارند و آنرا لباس اسلامی مینامند در حال تخریب آثار باستانی موزه دیده می‌شوند. گفته شده است که بعضی از این آثار بیش از سه هزار سال قدمت دارند اما بعد از این ماجرا، “اصیل نجیفی” استاندار موصل که اکنون در شهر اربیل اقامت دارد، گفت: تروریست‌های ترک داعش تمامی آثار باستانی موزه‌ی موصل را پیش از این از طریق ترکیه به انگلیس و اروپا منتقل کرده و آنها را فروخته اند و آثار شکسته‌شده، آثار بدلی بوده‌اند. گروه تروریست‌های ترک داعشی اخونی که دشمنی بی‌دلیل و عجیبی‌ با تمدن پارس‌ها دارند، تمامی آثار باستانی امپراطوری ساسانی که در عراق بود را به اروپا منتقل کرده و آنها را فروخته اند، و آنچه را که نتوانستند منتقل و یا بفروشند، با بمب منفجر کرده‌اند، تا به این ترتیب آثار باقیمانده از امپراطوری عظیم و هزاران ساله پارس‌ها یعنی‌ امپراطوری ساسانی بکلی از روی زمین پاک شود و تاریخ جعلی که عقده‌ای‌های ‌اروپای به خورد مردم دنیا داده‌اند، افشا نگردد.

گروه ترکی‌ اخوانی داعش به بهانه اینکه اینها بت هستند و به دستور پیامبر اسلام، باید مجسمه‌ها و “بت”ها نابود شوند ، اقدام بربر منشانه خود را که به دستور ‌اروپایی‌ها صورت گرفته است را توجیه میکنند، همین کار را با مقبره امامان شیعه انجام داده اند. و این در حالی‌ است که هفته گذشته ارتش متجاوز ناتو زیر پرچم ترکیه به سوریه تجاوز کرده و مقبره سلیمان ترکه که معلوم نیست که بوده را از ۴۰ کیلومتری مرز مشترک ترکیه با سوریه که در اختیار تروریست‌های داعشی است به راحتی‌ منتقل کرده و یک گونی خاک را تحت عنوان سلیمان ترکه به ۱۸ متری این مرز برده و آنجا پرچم تروریستی ترکیه را روش زدند!

در ماههای گذشته سازمان مسخره ‌اروپایی یونسکو، از فروش آثار باستانی سوریه و عراق از سوی گروه شبه‌نظامی اسلامی تندروی داعش خبر داده بود.

هیچ نظری موجود نیست: