۸.۱۲.۹۳

پانترک‌های حاکم بر ایران، به کمک دولت فاشیست و جنایتکار و تروریستی داعشی ترکیه آمده و از طرف مرز‌های ایران کرد‌ها را بقتل میرسانند!


نیروهای نظامی حکومت عربی‌- ترکی‌ جمهوری کثیف اسلامی آخوندی در ترفندی، با پوشیدن لباس محلی کرد‌ها ، کولبران کُرد مرزی را به کمین انداخته و به سویشان آتش میگشایند و از طریق مرز‌های ایران کرد‌ها را میکشند!

در طی چند هفته گذشته و در چندین مورد جداگانه، نیروهای نظامی جمهوری کثیف اسلامی که اکثرا پانترک‌ها هستند در مناطق مختلف مریوان و ثلاث باباجانی، با پوشیدن لباس‌های محلی کولبران مرزی را گمراه کرده و به آسانی آنها را در کمین‌های خود گرفتار می‌کنند.

یکی از کولبران این مناطق به خبرنگار ماف نیوز، گفت: در روزهای اخیر، شماری از نیروهای نظامی حکومت با پوشیدن لباس‌های محلی و همچون کولبران، در نقاط مختلف کوهستانی با شلیک به سوی احشام باربر کولبران ۳۰ رأس از آنها را تلف کردند.

در خبر مشابه دیگری نیز خبرنگار ماف نیوز در ثلاث باباجانی اعلام کرد که نیروهای مرزی این شهرستان نیز اقدام به فریب کولبران با چنین اعمالی مینمایند.

به طور معمول و در مناطق مرزی کردستان، هر هفته شاهد کشته شدن چند تن‌ از کولبران بر اثر شلیک گلوله‌ی نیروهای نظامی حکومت کثیف جمهوری آخوندی اسلامی هستیم.

پدیده‌ی کولبری در مناطق کُردنشین ایران، نتیجه‌ی رکود اقتصادی شدید و ۳۶ ساله و بیکاری ساکنین این مناطق است که مردم کُرد مرزنشین تنها جهت تأمین امورات اولیه زندگی و با چشم پوشی از مخاطرات کولبری به این شغل روی می‌برند.

چرا که بجز استان‌های آذربایجان که بیشترین سهم از پول فروش منابع ایران، نفت و گاز و اورانیوم و طلا و دیگر منابع ایران را به خود تعلق داده‌اند، منطقه دیگر ایران، مانند مناطق کردستان، سیستان و بلوچستان، استان‌های مرکزی ، خوزستان و لرستان، و شمال ایران و یعنی‌ همه جای ایران بجز ‌قم و استان‌های آذربایجان، بکلی از درامد از پول نفت و گاز و منابع طبیعی ایران محروم بوده و حتی یک ریال هم خرج این مناطق نمیشود،

و نه تنها دولت در این مناطق یک ریال هم خرج نمیکند، بلکه واحد‌های تولیدی ، مانند دیگر آبادانی‌های دیگر، که به همت دو پادشاه میهن دوست ایران یعنی‌ خاندان پر افتخار پهلوی در این منطقه تاسیس گشته بود و یا توسط خود مردم کردستان ایجاد شده است، در یک تهاجم خصمانه و نفرت انگیز حکومت جمهوری کثیف آخوندی اسلامی، یا بکلی نابود شده‌اند و یا رو به ورشکستگی گذاشته‌اند. مرگ بر جمهوری کثیف اسلامی و نوکران ترک و عرب و مزدورش.
منبع: ماف نیوز


هیچ نظری موجود نیست: