۲۵.۱۱.۹۳

نهنگان برای باره هشتم در سواحل نیوزیلند خودکشی کردند


معلوم نیست چرا نهنگان در سواحل استرالیا و نیوزیلند و هر جایی‌ که انگلیس‌ها آنجا بساط پهن کرده‌اند، دست جمعی‌ خودکشی میکنند! 

یک فاجعه عمیق زیستی‌ دیگر توسط انگلیس‌ها رقم خورد!
بیش از دویست نهنگ دریایی بطرف سواحل نیوزیلند، رانده و در آنجا گرفتار شده اند.


هنوز علت هجوم این گروه بزرگ از نهنگان به طرف سواحل نیوزیلند مشخص نشده و ابراز نگشته است، ولی‌ آنچه بطور یقین و مسلم است ، هر جا که انگلیس‌ها باشند، آنجا مرگ و نابودی نیز هست. و نیوزیلند که به عنوان ملک طلق انگلیس‌ها ثبت شده، و به کمتر کسی‌ اجازه و ویزای ورود به آنجا داده میشود، از این قاعده مستثنی نیست. و دخالت‌های بیجای غربی‌ها در طبیعت خاک و دریا، انفجارات آزمایشی‌ در عمق دریا، انفجار عمدی بمب‌های صوتی برای راندن گله‌های بزرگ از جانوران دریای به طرف سواحل، میتواند برخی‌ از دلایل هجوم غیر طبیعی این تعداد زیاد از نهنگان که اکثرا ۱۰ متر طول دارند، به طرف ساحل شده باشد. ( طِلق عبارت است از مالی که مالکش می‌تواند در آن هر نوع تصرفی بکند؛ اعم از فروختن، اجاره و عاریه دادن، بخشیدن و مانند آن. بنابر این، مال رهنی و وقفی و در اسلام کنیزی!! که از مولایش!! صاحب فرزند شده طِلق به شمار نمی‌روند.)


برخی گزارشها از مرگ بیش از ۱۰۰ عدد از این نهنگان ده متری در جزیره فیرول واقع در شمال نیوزیلند جنوبی حکایت دارد.


هنوز از فاجعه زیستی‌ خلیج مکزیک که از انفجار ذخایر نفتی‌ انگلیس و شرکت نفت بریتیش پترولیوم در این قسمت از کره زمین بوقوع پیوست چند سالی‌ نمیگذارد، و خاطر تلخ آن هنوز با مردم است ، هنوز از فاجعه نفتی‌ در نزدیک قطب شمال و باز هم توسط شرکت نفت انگلیسی‌ زمان کوتاهی نمیگذارد، و اینک این کشتار وحشیانه بیش از ۱۰۰ نهنگ!!!


این تعداد از نهنگان میتواند به عنوان یافت گنج محسوب شده و در صنعت خوراک و دارو سازی و دیگر صنایع ، منافع سرشاری را به جیب دزدان بیوجدان غربی سرازیر نماید. و امروزه برای پوشاندن این جنایت، از علت هجوم این تعداد نهنگ اظهار بی‌ اطلاعی شده و در یک نمایش مسخره تلویزیونی، سخن از تلاش امدادگران برای بازگرداندن دوباره نهنگان به دریا میشود!


انگلیس‌ها و یا این پارازیت‌های کره زمین یک تنه طبیعت کره زمین را از بین برده و نسل هزاران نژاد گیاهی‌، حیوانی‌ و بشری را از روی زمین پاک کرده اند! و این کار را نه تنها از روی خبث طینت، پول پرستی و لذت از خشونت، بلکه از حماقت محض و جنون ذاتی و به جبران نقص ژنتیکی که طبیعت در مورد آنان و نژاد ناقصشان اعمال کرده، انجام داده‌اند و البته این ماجرا با شدت و حدت بیش از پیش همچنان ادامه دارد. و خاک بر سر دیگر آدمیان که هیچ گاه ترمزی به آنان ندادند، و از کسانی‌ هم که خواستند جلو آنان را بگیرند، مانند مصدق و دیگر اندیشمندان دنیا که فورا و پنهانی‌ توسط انگلیس‌ها ترور شدند، حمایت نکردند. و نتیجه این دنیای مسمومی است که حاصل شده است که در آن به نهنگان هم رحم نگشته و آنان نیز در روز روشن قتل عام می‌شوند!


به گزارش یورو نیوز،

یکی از امدادگران!! با اشاره به انبوه نهنگانی که در سواحل این جزیره گرفتار شده اند، عملیات نجات آنها را بسیار خطرناک توصیف می کند!!

این جزیره در ده سال گذشته، هشت بار شاهد بروز این پدیده بوده است!!


یورو نیوز می‌نویسد:
گرچه علت این پدیده هنوز دقیقا مشخص نیست! ولی دانشمندان احتمال می دهند که نهنگان سالمی که برای نجات نهنگ‌های بیمار به سواحل می آیند خود در آنجا گرفتار می شوند !!! ( یعنی‌ قشنگتر از این دلیل، هیچ دلیل دیگری نمیتوان یافت! یعنی‌ این نهنگان به بنی نهنگ اعضای یکدیگرند، بیش از آدمیان عقیده دارند!!)





هیچ نظری موجود نیست: