۲۰.۱۱.۹۳

حق غنی سازی


به گفته پوتين، ایران حق غنی سازى و دست يابى به سلاح اتمى را دارد!
بازى چپاول ایران بنام نامی غنی سازى اورانیوم ، که اگر از ده ایرانی بپرسی شاید یکی از آنها بداند که جریان واقعا چیست و از آن سر در آورد ، تحت عنوان مذاکرات اتحادیه جنايتكار اروپا و آخوند‌های پرورش یافته و بزرگ شده طویله و نعلین پوش بيسواد ، زیر نام مسخره و احمقانه مذاکرات ۵+۱ در یکی از گوشه‌های گیتی همچنان ادامه دارد ودر زیر پوشش ان منابع ایران و سرمایه‌های ملت ایران براحتی از کشور خارج شده و صرف آبادانی و خوشبختی کشور‌های دیگر میشود. و درعوض آلودگی‌ها، عوارض جانبی ، و تخريب محیط زيست ایران که در راه اين چپاول بوجود میاید نصیب ایرانیان ميگردد. و از اين رهگذر هر كشوری به فراخور حال خود از آن سود میبرد ، ثروتمند شده و روزگار خوشی را میگذراند . کشور‌های عربی و ترکیه نهایت منافع اقتصادی را از این بازار آشفته اتمی میبرند و با تمام وجود از ادامه این مذاکرات و پایان نیافتن آن پشتیبانی کرده و هر کاری در راه تخریب و ناتمام ماندن آن میکنند. ديگر كشور‌ها نيز هر كدام با قلمى، قدمى، اظهار نظری و اعمال شنیع و بیوجدانانه تکه ی را به نفع خود جدا ميكنند.

در اين ميان روسيه نیز يكى از كشور هايى است كه با نزديكى به نظام کثیف و ضد ایرانی جمهوری اسلامی آخوندی ، منافع سیاسی خود را دنبال ميكند.

و هر زمان که روابطش با غرب تیره میگردد، غنی سازی حق مسلم احمق‌ها میگردد و هر زمان که به غرب نزدیک میشود، موشک‌های اتمی‌ از پیش خریداری شده و پول دولا سه لا پرداخت شده آنها را هم تحویل نمیدهد.

در مذاکرات سیاسی بین مرکل و احمقترین رئیس جمهور دنیا یعنی‌ فرنسوا اورلاند رئیس جمهور فرانسه از طرفی‌ و از طرف دیگر رئیس جمهور روسیه پوتین در مسکو و در دو روز گذشته که در آن بر سر سرنوشت مردم بیچاره اوکراین و کشورشان تصمیم‌گیری میشد، ظاهرا کار به جای نرسیده و این مذاکرات شکست خورده و یا به ظاهر قرار است که شکست خورده بنظر برسد. در نتیجه هم تحریم‌های اتحادیه اروپا بر ضد روسیه افزایش یافته و هم پوتین جمهوری آخوندی را محق به داشتن سلاح اتمی‌ دانسته است.

رادیو فردا می‌نویسد:

ولادمیر پوتین رسی جمهوری روسیه امروز دوشنبه گفت که به باور او، ایران حق فعالیتهای صلح آمیز هسته‌ای شامل غنی سازی اورانیوم را دارد. با اینحال آقای پوتین تأکید کرد که فعالیت هسته‌ای ایران باید تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی باشد.

رئیس جمهوری روسیه که با روزنامه الاهرام مصر گفتگو کرده گفت که روند مذاکرات هسته‌ای تاکنون مناسب بوده اما به گفته او باید تلاشهای بیشتری برای حل کامل پرونده هسته‌ای ایران صورت گیرد.

ایران و گروه پنج به علاوه یک پیشتر موافقت کردند تا ۳۰ ژوئن، ۹ تیر ماه برای رسیدن به یک توافق جامع و نهایی به مذاکرات ادامه دهند!! و پس از آن باز توافق میکنند که تا چند ماه دیگر این مذاکرات ادامه یابد. و تا روزی که ایران تبدیل به زمین خشک و بی‌ حاصل نشده و تعداد زامبی‌های پراکنده در بیابان‌های ایران از ۱۱ میلیون به حداقل ۶۰ میلیون نرسد نهضت ۵+۱ ادامه دارد. مرگ بر خریّت و بس.

هیچ نظری موجود نیست: