۲.۱۱.۹۳

پیام مقام معطم رهبری احمقها



پیام مقام معظم رهبری احمق‌ها به جوانان اروپا و آمریکا و دو خواسته بزرگ ایشان از این جوانان! ایشان خودش را به چالش یک سطل‌ تریاک ناب افغانی دعوت کرده اند ظاهرا مقام معظم رهبری احمق‌ها ، در پیامی برای جوانان اروپا و آمریکای شمالی نوشتند: حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم!
مقام مزاحم رهبری احمق‌ها ، طی‌ پیام مهمی‌ برای جوانان اروپا و آمریکا، از آنها خواستند که اسیر جو سازی تبلیغات ضدّ اسلامی نشده و نمونه اسلام واقعی‌ را در ایران دیده و این اسلام پیاده شده در ایران را بشناسند که چهره واقعی‌ اسلام است و نه آنچه که صهیونیست‌ها و رسانه‌های غربی تبلیغ میکنند. اسلام واقعی‌ همان اسلامی است که آخوند‌های جمهوری اسلامی در ظرف ۳۶ سال با قدرت نظامی کامل، و پشتبانی یک قدرت اقتصادی عظیمی‌ که از پول نفت، گاز، اورانیوم، طلا و دیگر منابع مفت ایرانی‌ ها، به دست آمده در ایران به اجرا گذشته و امروز الگوی واقعی‌ یک اسلام ناب محمدی است که میتواند آینه و الگوی این جوانان برای برنامه ریزی ایندهشان شود.
در این اسلام واقعی‌ که در ایران شکوفا شده و به ظهور رسیده است در ظرف ۳۶ سال حتی یک مورد دزدی، فساد، رشوه، کشتار، شکنجه ، زندان، اعدام، تحقیر، ستم و آزار مادران داغدار، دستگیری دختر بچه‌های نقاش و هنرمند به جرم کشیدن یک نقاشی، قتل وبلاگ نویسان به خاطر نوشتن چند جمله حقیقت، عقب ماندگی و خیانت به کشور و میهن، فحشا و اعتیاد .... هیچ گاه دیده نشده و مردم ایران در زیر سایه اسلام پیاده شده آنچنان خوشبخت زندگی‌ میکنند، که خوشی‌ زیر دلشان زده و فقط ۶ میلیون از آنان در دنیا پراکنده شده و روز به روز نیز بر تعدادشان افزوده میگردد و به یمن این اسلام ناب و واقعی‌ تنها ۱۱ میلیون زامبی در خاک و بیابان سرگردانند و می‌لولند. ۷ میلیون انگل و علاف دارند. ۱۰ میلیون معتاد دارند، و دیگران نیز یا مریض جسمیند و یا مریض روحی‌. به یمن اسلام واقعی‌ پیاده شده توسط مقام معظم رهبری احمق‌ها در ایران همه اینها صورت گرفته و ملت ایران را تبدیل به یک ملت مات و هویت باخته نموده است.

در نتیجه مقام معظم احمق رهبری از جوانان ‌اروپایی و امریکای خواستند ضمن پیوستن به اسلام ناب آخوندی، خود را آماده سازند که بجز مواد مخدر هر گونه فعالیت فرهنگی‌، اجتماعی، ورزشی، هنری، موسیقی را فراموش کرده و به اعدام گروهی در هفته، (ایشان قول میدهند هفته‌ای ۴۰ تا ۴۰ تا از شما را از جرثقیل آویزان کنند آنهم جلو چشم دیگر جوانان) اعتیاد، پریشانحالی، بی‌ برنامه گی‌‌، محرومیت، تو سر خود و دیگران زدن، تو سریخوری مدام و پیوسته ، تحقیر و توهین از راه آویزان کردن آفتابه بر گردن و گرداندن دور شهر ضمن اینکه تو سری میخورند توسط فلسطینی‌ها و پانترک ها، اشک ریختن، ، سینه زنی‌ و مداحی و پستی و خایه آخوند مالی، لواط و معاشرت با مردان به جای زنان و زندان و شکنجه بجرم اظهار نظر ، رقصیدن، آب بازی، اجرای کنسرت و دیگر موارد بیندیشند، و خود را از اسلام ناب و حقیقی‌ آخوندی و محمدی محروم نکرده و هر چه زودتر با ایشان بیعت کنند!

درخواست دوم مقام معظم احمق‌ها این است که جوانان اروپا و آمریکا، اسلام را از دریچه چشم سیری ناپذیر یک آخوند دزد فاسد که پول را شرف مینامد و برای بدست آوردن آن به صغیر و کبیر رحم نمیکند، ببینند. از دید آخوندی که محور فکرش بر پایین تنه میچرخد، از نگاه آخوندی که آنچنان دروغ می‌گوید که اهریمن شرمنده میشود، و از چشم آخوندی که شیطان از دست او سوراخ به سوراخ می‌گریزد ببینند.

ایشان در انتها افزودند: بنابراین، این فرصت را برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری از اسلام از دست ندهید تا شاید به یمن مسئولیّت پذیری شما در قبال حقیقت، آیندگان این برهه از تاریخ تعامل غرب با اسلام را با آزردگی کمتر و وجدانی آسوده تر به نگارش درآورند. به به

یعنی‌ فقط همین نامه را که این مردک حقیر مریض با همیاری اطرافیان خایمال بیسوادش، و دور منقل نوشته را به یک دانشجوی سال اول رشته روانشناسی نشان بدهی‌، ضمن باز ماندن دهانش از تعجب، اولین اظهار نظری که خواهد کرد این است که این بابا را فورا زنجیر کرده و به حال خودش در گوشه‌ای رها کنید، چرا که این متوهم هم برای خودش خطرناک است و هم برای اطرافیانش! تنها ملت ایران است که این مشنگ متوهم مریض روانی‌ را جلو انداخته و او را رهبر مینامد.

هیچ نظری موجود نیست: