۱۱.۱۱.۹۳

عردوغان آرزو دارد الیزابت شود!


رجب طیب عردوغان ، دیکتاتور ترکیه درمصاحبه با شبکه دولتی تی آرتی گفت که تمایل وی برای توسعه اختیارات ریاست جمهوری به تضعیف دموکراسی نمی انجامد و برای مثال به انگلیس اشاره کرد. عردوغان اظهار کرده : به نظر من حتی انگلیس نیز نیمه ریاست جمهوری است و چهره اصلی ملکه است. :))) 

انگلیس به تقلید از سیستم پادشاهی هزاران ساله پارس ها، پادشاهی مشروط دارد ولی‌ توسط رجاله‌های دریده‌ای که تجسم محض ابلیسند، با سیستم مافیایی اداره می شود و الیزابت دوم ملکه! انگلیس عملا هیچکاره است. و حتی نقش ملکه زنبور‌ها را هم به او نداده اند.
او وجود دارد چرا که ‌اروپایی‌ها عاشقانه سیستم پادشاهی و شکوه و جلال امپراتوری پارس‌ها را دوست دارند و از آن تلقلید کرده و کپی میکنند، و دیگر خبر ندارند که تقلید همیشه موجب خنده و تمسخر است و احترام بهمراه نمیاورد، کما اینکه هر کمدینی تازه کاری که از راه می‌رسد برای خنداندن بیشتر مردم، ابتدا ادای الیزابت را درمیاورد !

عردوغان که توسط انگلیس‌ها چرخانده میشود بشدت در گیر یک توهم و دوگانگی شده ، چرا که از طرفی‌ مذهب افراطی داعشی اخوانی، یقه‌ او را چسبیده و ولکن او نیست و از طرفی‌ ملی‌ گرایی افراطی و پانترکیسم در حال خفه کردنش است، و آرزوی پادشاه شدن و کاخ نشینی را دارد، آرزویی که انگلیس‌ها بر اساس عقده‌ها ، کمبود‌ها و حقارتی که در کودکی به او تحمیل شده، برایش ساخته‌اند، و او را به این هوا جلو انداخته اند.

عردوغان نیز مانند اکثر کودکانی که از کند ذهنی‌ و عدم دسترسی به مدرسه ، ناچارأ به فیضیه سپرده می‌شوند ، سال‌های کودکی را در کنار ملا‌ها و آخوند‌ها و فضیه مذهبی‌ گذرانده و طلبگی کرده است . ولی‌ وسط راه مجبور میشود برای تامین معاش خود از طلبگی به عملگی رو آورده و به حمالی و بارکشی بپردازد، و چون تعصب و حماقت و بیسوادی را با هم و یکجا در خود جا داده است، از طرف غربی‌ها انتخاب میشود تا عامل اجرای اهداف آنان باشد. چرا که او بهترین نامزدی است که میتوان برای به اجرا گذاشتن بی‌ چون و چرای سیاست‌های غربی یافت، و مانند بولدوزر جلو انداخت تا منطقه را به آتش بکشد.

بهر حال عردوغان در جدیدترین رسوایی که بر اثر باز کردن دهانش و در مطبوعات رخ داده است، گفته که دوست دارد الیزابت شود...! و اشکالی هم در آن نمیبیند! چرا که رهبران سیستم‌های ریاست جمهوری در آمریکا، برزیل، کره جنوبی و مکزیک هم مانند الیزابت هستند و آنها متهم نمی شوند که همانند پادشاه عمل کنند!! :))

وی افزوده : منظور من این است چرا زمانی که من حرف از سیستم ریاست جمهوری می زنم، همه یاد سیستم پادشاهی می افتند؟ :) ما نباید اجازه دهیم اختلاف ایجاد شود....! :)

عردوغان پس از اینکه بیش از یک دهه نوکری انگلیس‌ها را تحت عنوان نخست وزیر ترکیه کرد، در اوت گذشته یک درجه ارتقا یافت و نوکری را تحت عنوان رئیس جمهور ادامه داد. اما اپوزیسیون ترکیه وی را متهم می کنند که وی به صورت تدریجی اسلام را وارد سیستم ترکیه می کند و دیکتاتوری مطلق ملی‌ -مذهبی‌ سیاه و نفرت انگیزی را براه انداخته است.

منبع خبر ایسنا، با ویراش مفصل مریم




هیچ نظری موجود نیست: