۱۱.۱۱.۹۳

ترکیه یکبار دیگر از پشت به دوستان خود خنجر زد!! حمله داعشی‌ها به کرد‌های عراق


ترک‌ها بنامردی و رجالگی و دروغ و خیانت و وقاحت مشهور خاص و عامند، و هنگامی که با کسی‌ دست دوستی‌ میدهند، همزمان طناب دار او را در ذهن خود میبافند! و زمانی‌ که هنگام بریدن سر کسی‌ دستگیر می‌شوند با وقاحت انکار کرده و تقصیر را گردن کس دیگری میاندازند!! و ترکیه اینبار و پس از خیانت به دوستان سابق خود، صدام و قذافی و اسد، نوبت را به کرد‌های فریب خورده عراق به سرکردگی بارزانی که پولهائی که از فروش نفت بیت‌المال عراق بجیب زده، تماماً در بانک‌های ترکیه ذخیره شده ! داد تا طعم اعتماد به ترک‌ها را بچشند!

روز جمعه شهر نفت خیز کرکوک در عراق که تحت حمایت کرد‌های عراق است و نفت آنجا را توسط ترکیه به اروپا میفرستند، با حمله تروریستی گسترده تروریست‌های ترک و اردنی "دولت اسلامی" (داعش) روبرو شد. و با این حمله ترک‌ها یک بار دیگر از پشت به متحدین خود خنجر زدند.

به گزارش تلویزیون دولتی عراق ، بر اثر این حمله، دهها کرد از جمله افسران نیروهای کرد پیشمرگه کشته و زخمی شده و اکنون در کرکوک ساعات منع رفت و آمد برقرار شده است.

تروریست‌های ترک داعشی پنج شنبه شب به نواحی شمالی کرکوک حمله کرده و یکی از گروه‌های مهاجم هتل "مهجور"در مرکز این شهر را تصرف نمود اما دیرتر نیروهای امنیتی عراق و نیروهای پیشمرگ موفق شدند دو تروریست ترک سنگر گرفته در این هتل را از بین ببرند .

به دنبال آن داعشی‌ها خودروی مین گزاری شده‌ای را در یکی از بازارهای کرکوک منفجر کردند و در نتیجه ۵ تن‌ کشته و بیش از ۹۰ تن‌ مجروح شدند. بر اساس گزارش‌های رسیده "شرکو رئوفی" سرتیپ نیروهای پیشمرگ و ۵ افسر کرد دیگر در درگیری‌ها با تروریست‌های ترک داعش کشته شده اند. باشد که به این ترتیب آینه عبرت دیگران شده و یاد بگیرند که به ترک جماعت نمیشود اعتماد کرد و دست دوستی‌ داد. هنوز تعداد دقیق کشته و زخمی‌ها در این شهر عراق معلوم نیست.





منبع خبر : صدای روسیه





هیچ نظری موجود نیست: