۹.۱۱.۹۳

‌اروپایی‌ها برای جذب نیرو برای گروه تروریستی داعش از هنرمندان، ورزشکاران و زنان خود استفاده میکنند.


تروریست‌های داعش ساخت اتحادیه اروپا که نفت سه کشور عراق ، سوریه و لیبی‌ را برایگان به طرف اروپا میفرستند، به کمک ارتش ترکیه و اردن که در زیر پرچم داعش با پیشرفت‌ترین ابزار آلات جنگی ساخت اروپا مناطق زیادی از اسیای مرکزی را ویران ساخته اند، مورد حمایت همه جانب رسانه‌های ‌اروپایی میباشند، و سیستم فاسد حاکم بر اروپا برای حمایت این گروه تروریستی از پیوستن روز افزون هنرمندان!، فوتبالیست‌ها و زنان خود در رسانه‌های نقاش جنایت ، داد سخن میگویند.

روزنامه انگلیسی "دیلی میل" از پیوستن پنج فوتبالیست اروپایی به گروه تروریستی داعش خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری العالم، روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت: پنج فوتبالیست اروپایی در اقدامی بی‌سابقه! با پیوستن به گروه تروریستی داعش، در کنار شماری از هنرمندان و جوانان اروپایی قرار گرفتند که همچنان برای جنگ در عراق و سوریه به داعشی‌ها می پیوندند.( دیگر ورزشکاران ‌اروپایی هم، اکثرا ریش داعشی گذشته و خود را به شکل تروریست‌ها دراوردهند، تا بدین ترتیب برای تروریست‌های داعش تبلیغ کرده باشند. تبلیغاتی که هم بسیار موثر است، چرا که اینها الگوی اکثر جوانان ‌اروپایی هستند و هم بیخرج و بی‌ دردسر.)



به نوشته روزنامه انگلیسی‌، این بازیکنان همگی‌ در یکی از باشگاه‌های انگلیس مشغول به بازی بودند. آنها در شرق لندن سکونت داشتند.
گفته می شود که این بازیکنان پیش از پیوستن به داعش تحت تأثیر افکار افراطی تبلیغ شده توسط عوامل وزارات اطلاعات ‌اروپایی، که در لباس رهبران مسلمین اروپا فعالیت میکنند، قرار گرفته اند.


"نیرو سارایفا"، "سیلسو رودریگز"، "دا کوستا رودریگز"، "ساندرو" و "فابیو بوکاس" پنج فوتبالیست اروپایی هستند که به داعش پیوسته اند. "فابیو بوکاس" ۲۲ ساله، کم سن و سال‌ترین این فوتبالیست هاست که به داعش پیوسته اند. وی در باشگاه اسپورتینگ پرتغال هم تیمی رونالدو بوده است.



(مثل اینکه هر وقت ضرورت ایجاد کند یکی‌ از دانشمندان! برندگان جایزه نوبل و یا یک سرشناس اروپای یهو خواب نما شده و مسلمان میگردد!! و به این ترتیب با پاچیدن خاک در چشم جوانان مسلمان، مسلمان بودن را افتخار کرده و حماقت پدران آنان را امتداد داده و جریان چپاول و غارت ثروت‌های ملت‌های بیگناه ادامه می‌یابد. و آن شخص تازه مسلمان گشته با ۸۰ سال سنّ هم در ویلایی در یک سرزمین خوش آب و هوا، در کنار استخر با ۷۲ پری و حوری زیبا رو، بهترین مشروبات را سرکشیده، بهترین کباب‌ها را که اتفاقاً اکثرا از گوشت خوک هم تهیه میشود، خورده، با یک بشقاب پودر سپید در کنارش، لذت دنیا و مافیا را در حد ابلیس میبرد. و این طرف هم جوانانی با سنّ ۱۸ سال در میادین جنگ با یکدیگر کشته شده و یا در محرومیت کامل روزگاری تلخ تر از زهر را میگذرانند. و این داستان تا وقتی‌ که حماقتی بنام مذهب وجود دارد، ادامه خواهد یافت.)





این روزنامه نوشت: یکی از این بازیکنان از دوستان و هم تیمی‌های سابق "کریستیانو رونالدو" فوتبالیست معروف پرتغالی بوده است.
روزنامه انگلیسی‌ افزود: احتمالا یکی از این پنج فوتبالیست اروپایی در حمله هوایی ائتلاف ضد داعش در اواخر سال گذشته کشته شده است.

روزنامه انگلیسی‌ نوشت: "نیرو ساریفا" در یادداشتی در شبکه تویتر ادعا کرده است که اطلاعات فراوانی درباره سرنوشت "جیمز فولی" خبرنگار آمریکایی که به دست داعش در استودیو کشته شد!! دارد.




هیچ نظری موجود نیست: