۱۳.۱۰.۹۳

دیدار بشار اسد رئیس جمهور محبوب سوریه با سربازان دلاور ارتش این کشور


بشار اسد رئیس جمهور سوریه در خط مقدم جنگ بر علیه تروریست‌های ترک داعش حضور یافت و با میهن پرستانی که جان بر کف بر علیه این انگل‌های ترک و فریب خوردگان خائن به میهن می‌جنگند دیدار کرد.

۴ سال پیش در یک جمع شوم متشکل از اتحادیه اروپا، آمریکا، خزندگان امارات و کشور جعلی و نوکر انگلیس , ترکیه، نقشه نابودی سوریه، عراق و ایران کشیده و طرح کشتار مردم بیگناه این کشور‌ها ریخته شد. چرا؟ چون این سه کشور در دنیا تنها کشور‌هایی‌ هستند که ذخایر عظیمی‌ از ثروت را در خود جا داده‌اند. به اضافه اینکه این سه کشور که در گذشته نچندان دور، پرشیا نامیده می‌شدند، مرکز تمدن بشر تا ۳۰۰ سال پیش بشمار آمده و هر آنچه که دنیا امروز دارد بخصوص ‌اروپایی‌های وحشی بی‌ ریشه، تماماً از راه چپاول ایران بزرگ بخصوص این سه منطقه است ، از چگونگی‌ خوردن، پوشیدن و زندگی‌ کردن، تا شهر سازی، ساختمان سازی، تقویم، ساعت، علم نجوم، علم پزشکی‌ ، تا ساخت فرهنگ ، تاریخ و نیاکان جعلی از روی تاریخ و فرهنگ این منطقه، که آثار باستانی آن شاهد این ادعا بود، پس میبایستی از بین بروند تا شواهد جنایت ۳۰۰ ساله جامعه اروپا نابود گردد.

۴ سال پیش اهریمنان آدم خوار را از سراسر دنیا خریدند، لباس اسلامی تنشان کردند، با آخرین سلاح‌های ساخت کارخانجات ‌اروپایی و تا بن دندان مسلح ساختند، و تحت عنوان جنگ ‌شیعه و سنی ابتدا به طرف سوریه فرستادند، سپس عراق و در آخر نیز ایران میبایستی بپایان می‌رسید.

و از طرف دیگر نیز امپراطوری رسانه‌ای اروپا ، شبانهٔ روز مشغول سیاه نمایی و تبلیغ برای وارونهٔ نشان دادن جنایت به عنوان نجات و سیاه به جای سپید بود. اروپایی‌های وحشی که دنیا و کره زمین را به مرگی زود هنگام محکوم کردند، و اینک دستپاچه دنبال پیدا کردن یک کره دیگر برای فرار میگردند.( همین که جهان را دوبار دچار جنگی خانمان سوز کردند دلیل محکم و قانع کننده‌ بر توحش آنان است، و اگر در سال ۵۷ فتنه آخوند در ایران اتفاق نیفتاده بود و سرمایه‌های ایران و ایرانی‌ به جیب آنان نرفته بود، دنیا به طور حتم تا کنون یک جنگ جهانی‌ دیگر را نیز تجربه کرده بود و تنها و تنها به دلیل فتنه ۵۷ در ایران است که تاریخ دنیا به گونه‌ای دیگر نوشته شده است، و درست به همین دلیل است که سال ۱۹۷۹-۱۹۸۰ میلادی سرآغاز دیگری برای جهان است. و هر چند سیر شدن ‌اروپایی‌های وحشی و بیرحم و مکار و متظاهر که توحش خود را در پشت ظاهری صالح پنهان کرده و میکنند، به قیمت نابودی ایران تمام شد، ولی‌ در عوض مردم دنیا از یک جنگ تحملی دیگر نجات یافتند )،

این وحشی‌ها ملت‌ها را با خونسردی محکوم به فنا ساختند، تا ملت‌های بیخاصیت و سراپا ایراد خود را نجات دهند. ملت سوریه شریف‌ترین ملت دنیا، و ملت کرد که بقولی می‌گویند نابودی ملت کرد‌های ایزدی نابودی آخرین شعله‌های انسانیت در دنیاست، منطقه‌ای که به عنوان یکی‌ از بهشت اساترین مکان‌های دنیا شناخته میشد، در یک تصمیم شوم از طرف غرب و نوکران حلقه بگوش غرب، ترکیه و اعراب خزنده، ظرف ۴ سال ویران گشت. ولی‌ هنوز پابرجاست و وای بر احوال این جانیان که اگر روزی ورق برگردد، و از پس امروز ، فردایی وجود داشته باشد.

به هر حال، بنا به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بشار اسد رئیس جمهور محبوب و دموکرات سوریه به مناسبت سال جدید میلادی در جمع سربازان ارتش این کشور در یکی از خطوط مقدم مبارزه با گروه‌های تروریستی حاضر شد.

بشار اسد دیشب پس از حضور در جمع سربازان و نیروهای داوطب مردمی در شهرک جوبر، از شجاعت و دلاوریهای این سربازان تمجید و وقدرانی کرد.

و به کوری چشم دولت‌های تروریست ترکیه، قطر و انگلیس و فرانسه، و دشمنان سوریه، بشار اسد همچنان بر سر قدرت میدرخشد.












هیچ نظری موجود نیست: