۱۳.۱۰.۹۳

تولد عیسی مسیح مبارک، تولد محمد اسلام حرام!

درحالی‌که ترک‌ها و اعراب مسلمان برای خوش خدمتی و تبریک تولد عیسی مسیح به سردمداران غربی از یکدیگر پیشی‌ گرفته و روی دست یکدیگر بپا می‌خیزند و با چشم و هم‌چشمی تبریک‌های خود را غلیظ تر میفرستند و جشن‌ها و آتش بازیهایی برگزار میکنند که در دنیا یگانه و بینظیر است، مفتی‌های سلفی وهابی برگزاری جشن و شادی بمناسبت تولد پیغمبر اسلام را منع کرده و آنرا بدعت نامیدند! یک بام و دو هوا و یا گٔل به دروازه خودی!!

درحالیکه امسال آغاز سال نو میلادی در کشورهای عربی مانند همیشه با تبریک مسؤولان و در برخی کشورها هم با مراسم خاص و پرهزینه آغاز شده است، مبلغان و مفتی‌ها و مسؤولان برخی از این کشورها همچنان جشن تولد محمد پیامبر اسلام را بدعت می دانند !

به گزارش پایگاه خبری، در همین راستا مفتی کل عربستان سعودی در مواضعی همسو با مقام معظم رهبری گروه تروریستی داعش، میلاد پیامبر اسلام را بدعت دانست و از همگان خواست برای این مناسبت هیچ جشنی برگزار نکنند و اهمیتی به آن ندهند.
روزنامه سعودی "الشرق" روز شنبه به نقل از "عبدالعزیز آل الشیخ" در خطبه نماز جمعه، نوشت: سالگرد تولد و کارهایی مانند آن بدعت و خرافات است؛ این کار چیزی جز بدعت نیست و پس از ۳ قرن رایج شد و بدعتی گمراه کننده است.

وی برگزاری مراسم گرامیداشت میلاد پیامبر اسلام را شرک دانست.
مفتی کل عربستان برای توجیه این ادعای خود گفت: همه این اشتباهات بدعت است، زیرا هیچ ریشه‌ای در شریعت اسلام ندارد و در دوران رسول خدا وجود نداشت.
( راست میگه، تمامی این مراسم مخصوص ایرانی‌ هاست که همگی‌ تقلید کرده‌اند، واگر نه، اعراب وحشی که هیچ، غربی‌های وحشیتر که هیچ، حتی ملل متمدن باستانی مثل مصر ، هند و چین هم مراسم برگزاری جشن به مناسبت تولد را نداشته و گرامیداشت اموات را نیز برگزار نمی‌کردند، مراسم جشن برای تولد، ازدواج و پدیده‌های طبیعی ، سال نو ، اعیاد مختلف و مراسم برگزاری گرامیداشت اموات، همه و همه اینها فرهنگ باستانی ایرانیان است که هزاران سال برگزار شده و تازه چند دهه است که بقیه مخصوصا غربی‌ها یاد گرفته، کپی کرده و با شدت و حدت دنبال میکنند)
"حسین آل الشیخ" خطیب مسجد نبوی هم در اظهاراتی مشابه برگزاری مراسم گرامیداشت میلاد پیامبر اسلام را اقدامی نامشروع دانست.
ادعای این مبلغان سعودی درحالی است که گرامیداشت میلاد عیسی مسیح پیامبر مسیحیت همواره از طرف اینها تبریک گفته و محترم شمرده شده است!

هیچ نظری موجود نیست: