۲۸.۹.۹۳

۳ نفر جاسوس ترک در آلمان بازداشت شدند که یکی از جاسوس‌ها مشاور عردوغان ، دیکتاتور ترکیه می‌باشد.


یکی دیگر از فعالیت‌های جاسوسی ترکیه در آلمان افشا شد.

بنا به گفته دادستانی فدرال در شهر کارلس‌روه در آلمان ، ۳ فروند جاسوس ترک به اتهام جاسوسی در آلمان ، بازداشت شدند. دو نفر از آنها ۵۵ و ۳۳ ساله هستند. گفته می‌شود که یکی از آن جاسوسان «محمد طه گرگرلی‌اوغلو» نام دارد که عضو حزب حاکم آ.ک.پ ترکیه است. این فرد مدتی مشاور رجب طیب ، دیکتاتور ترکیه بوده است.

گفته شد که دو نفر از آن جاسوسان در فرودگاه فرانکفورت و یک نفر ترک دیگر هم در شهر وپرتال در منزل شخصی خود بازداشت شده‌اند.

این سه نفر روزگذشته در دادگاه فدرال شهر کارلس‌روه محاکمه شدند و در نتیجه جلسه دادگاه که ساعت‌ها ادامه یافت ، روانه زندان شدند. گفته شد که دو نفر از آن سه نفر در مورد سازمان‌های مخالف و شهروندان ترکیه‌ای مقیم آلمان اطلاعات جمع‌آوری کرده‌اند و به شخصی سوم تحویل داده‌آند.

دادگاه نامبرده پرونده‌های مربوط به جنایت صورت گرفته علیه دولت‌ها و جاسوسی‌های سازمانی ، تحقیق می‌کند.

بنا به ادعای رسانه‌های مخالف دولت در ترکیه ، این ادعا که یکی از آن سه تن مشاور عردوغان بوده ، هنوز از سوی مقامات آلمانی تأیید نشده است.

بخاطر تداوم بررسی پرونده و بازجویی‌ها ، گفته نشد که این افراد در مورد چه سازمان و یا اشخاصی جاسوسی کرده‌اند.

ترک‌ها در ایران و یونان و قبرس هم همین کار را کردند که در این کشور‌ها موفق شدند تا سطح بالای وزارت اطلاعات کشور‌های قربانی هم نفوذ کرده، یونان را به خاک سیاه نشاندند، قبرس را تجزیه کردند و اینک در ایران هر خرابکاری که دوست دارند انجام میدهند. از ویران ساختن آثار باستانی و نابود سازی طبیعت ایران تا دزدی نفت و گاز و منابع مادی و معنوی ایرانی‌ ها، تا کشتار و ترور نخبگان و قهرمانان و جوانان ایرانی‌. مرگ بر آخوند عرب فلسطینی ضد ایرانی‌ و کثیف ، مرگ بر ترکیه.

هیچ نظری موجود نیست: