۲۸.۹.۹۳

تیم‌ بدنسازی کشورمان دوباره و دوباره قهرمان جهان شد! وزارت اطلاعات آخوندی‌عربی‌-پانترکی بشتابید یه عده دیگر از پهلوانان ایران صاحب مقام شدند، بشتابید تا دیر نشده برای کشتن آنها!


مسابقات قهرمانی بدن‌سازی کلاسیک جهان در سال ۲۰۱۴ در شهر لانوسیای اسپانیا برگزار شد و تیم بدن‌سازی کشورمان موفق شد با یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز و مجموع ۴۹ امتیاز در میان ۳۶ کشور شرکت‌کننده، به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد. بعد از ایران، تیم‌های اسپانیا و کره‌جنوبی در مکان‌های دوم و سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

در این رقابت‌ها، مقام قهرمانی تناسب اندام و بدن‌سازی کلاسیک زنان به اوکراین رسید و سوئد نیز قهرمان تناسب اندام مردان شد.

برای کشورمان، محمد رانی‌پور، مدال طلای دسته‌ی ۱۸۰ سانتی‌متر و مدال نقره‌ی دسته‌ی آزاد را کسب کرد. روح‌الله میر نورالهی در دسته‌ی ۱۶۸ سانتی‌متر، برنده‌ی مدال نقره شد. در دسته‌ی ۱۷۱ سانتی‌متر، جواد سلطانی و مهدی پروانی، به ترتیب سوم و چهارم شدند و در ۱۷۵ سانتی‌متر نیز، مجتبی ارزشمند، ششم شد.

این رقابت‌ها زیر نظر “فدراسیون بین‌المللی بدن‌سازی و تناسب اندام” (IFBB)‌ برگزار شد.

با عرض شادباش خدمت این پهلوانان زیبا بدن و ملت قهرمان پرور ایران.
و در ضمن مرگ بر ترکیه و آخوند پانترک و فلسطینی مرگ بر فلسطین، مرگ بر همه اینها که از هم اکنون نقشه قتل این قهرمانان را از حسادت و عقده در سر می‌پرورانند، مرگ بر خامنه‌ای











هیچ نظری موجود نیست: