۶.۱۰.۹۳

مونده فقط به شورت یقه‌ اسکی عمه بازیکنان تیم ملی‌ گیر بدهند!!


مملکتی که تحت اشغال ترک و عرب باشد، مملکتی که صاحب نداشته باشد، هیچ ایرانی‌ تأمین جانی، مالی‌ و هویتی ندارد که هیچ، حریم خصوصی ندارد که هیچ، همه چیزش هم در معرض تجاوز و ویرانی است!


در روز روشن افتادند به جان تیم‌ ملی‌ فوتبال ایران و به بهانه‌های مسخره این جوانان که تنها گناه‌شان استعداد و ایران دوستیشان است را هر روز یک بلا سرشان میاو‌رند، تا جا برای بالا رفتن تیم‌‌های مسخره عربی‌ و ترکی‌ باز شود! و هیچ پفیوزی هم نیست که بپرسد چرا؟؟

آنهمه بلا سر تیم ملی‌ تو برزیل آوردند، حتی نگذاشتند مردم جشن برای بازیکنانشان بگیرند، با وقاحت هر چه تمامتر از فردای پایان بازی‌های جهانی‌ افتادن به جان تیم‌ ملی‌! یک مشت عقده‌ای که همه دار و ندارشان و موجودیتشان از صدقه سر این مردم است، یک گله روانی‌ که تا سال آغاز فتنه ۵۷، مثل کرم میخزیدند، حالا بجای سپاس، آنچنان با ایرانی‌‌ها دشمنی میکنند تو گویی قرن‌ها ایرانی‌‌ها به همه کسشان تجاوز کرده‌اند!!

پس از جنجال هایی که بر سر کارت پایان خدمت بازیکنان معروف بوجود آوردند . حالا در جدیدترین اقدام کثیف ضد ایرانی‌ با دوربین و جاسوس افتادند دنبال بازیکنان شناخته شده و از محافل خصوصی، از رختخواب و حتی توالت رفتن آنان نیز فیلم و عکس تهیه کرده و به عنوان رسوایی در سایت‌های پانترکی و ضد ایرانی‌ عربی‌، منتشر میکنند!!

مرگ بر آخوند، مرگ بر ترکیه مرگ بر فلسطین.

به گزارش سایت‌های کثیف بیگانه، دو بازیکن یکی از تیم‌های لیگ برتر شب گذشته در پارتی خصوصی که در شمال تهران برگزار شد دستگیر شدند! ( چرا؟ چون بازیکن تیم ملی‌ هستند و مهمونی خصوصی نباید بروند!!!)

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسدار کون آخوند و برادران قاچاقچی، موسوم به فارس،‌ دو بازیکن لیگ برتر که در یکی از تیم‌های تهران بازی می‌کنند ( به گفته عقده‌ای ها: "بازیکنان پایتخت نشین"!) شب گذشته در یکی از پارتی‌هایی که در ولنجک تهران برگزار شد بازداشت و سپس پس از بررسی آزاد شدند!! ( جنگ روانی‌ برای تیم‌‌های ایران بخصوص آنهایی که به ذهن کثیفشان پارس هستند! درست میکنند ولی‌ از کثافت کاری پانترک‌های تیم‌ تراکتور که اگر در هر جای دنیا اینچنین به کشور خیانت کنند مجازات مرگ دارند، هیچ خبری نیست!! )

هیچ نظری موجود نیست: