۶.۱۰.۹۳

انگلیس‌ها از طریق کلونی‌های خود به ملت‌ها و مردم دنیا توهین کرده و نژاد پرستی‌ و بی اخلاقی ذاتیشان را نشان میدهند.


در جنگ رسانه‌ای بین اروپا و آمریکا، یک حمله شرم‌آور ضد انسانی‌ و غیر اخلاقی‌ از طرف کره شمالی ( این کلونی پنهان انگلیس و پایگاه جاسوسی اروپا در آسیای شرقی‌)، رئیس جمهور آمریکا به خاطر رنگ پوستش میمونی سیاه خوانده شد....!!

ننگ بر بیشرمی و بی‌ اخلاقی‌ چنین مردمی که آدمی‌ را از انسان بودن خود شرمنده میسازند!
خبرگزاری‌های وابسته به امپراطوری مطبوعاتی ‌اروپایی با افتخار گزارش دادند:

خبرگزاری دولتی کره شمالی در مطالبی، رئیس‌جمهوری آمریکا را از نسل میمونی سیاه و بدجنس و حیوانی دورگه از نسلی نامشخص خواند!!!

به گزارش گروه رسانه‌های خارجی صدای آزاد، خبرگزاری دولتی کره شمالی در گزارشی به‌نقل از کارگر کارخانه‌ای در پیونگ یانگ، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا را «میمون سیاه» خطاب کرد.

در این گزارش آمده است که بهتر است «باراک اوباما» میان باقی میمون‌ها در پارکی در آفریقا زندگی کند و نانی که از سوی تماشاچی‌ها پرتاب می‌شود را گاز بزند!!!

در این گزارش همچنین رئیس‌جمهوری آمریکا «موجودی با گوش‌های پرمو»، «چهره‌ نفرت‌انگیز» و «دورگه‌ای با خون ناپاک» توصیف شده است!!!


این نخستین‌بار نیست که خبرگزاری دولتی کره شمالی اینگونه توصیف‌ها را متوجه‌ رهبران کشورهایی می‌کند که با آن‌ها دشمنی دارد. این خبرگزاری پیشتر به «پاک کوئن‌های» نخستین زنی که در کره‌جنوبی به مقام ریاست‌جمهوری دست یافته بود، توهین‌های جنسیتی کرد. خبرگزاری کره‌شمالی در یادداشتی «پاک کوئن‌های» را تن‌فروش خواند و او را به چاپلوسی آمریکا متهم کرد.

آمریکا اظهارات خبرگزاری کره‌شمالی را نفرت‌انگیز خواند

«ماری هارف» سخنگوی وزارت امورخارجه‌ آمریکا در واکنش به توصیفات منتشر شده در خبرگزاری دولتی کره‌شمالی، این مطلب را «نفرت‌انگیز» خواند.

هارف گفت: نمی‌دانم چند کلمه باید ردیف کنم تا نفرت‌انگیزی این اظهارات را توصیف کنم.

هیچ نظری موجود نیست: