۲۶.۹.۹۳

سه روز عزای عمومی در پاکستان اعلام شد.


فاجعه هولناک گروگان گیری در یک مدرسه در پیشاور پاکستان با کشته و زخمی شدن صد‌ها کودک بیگناه پایان یافت. (۱۴۵ تن‌ که بیشتر آنان کودک هستند کشته شدند )

تروریست‌های ساخت غرب، موسوم به طالبان که به تند رو‌های اسلامی هم معروفند و از سال ۱۹۸۰ تا کنون هزاران تن‌ از مردم بیگناه افغانستان، ایران و پاکستان را بطرز فجیع کشته و ویرانی‌هایی‌ بوجود آوردند که دو جنگ جهانی‌ پدید نیاوردند، دیروز با حمله به یک مدرسه در استان پیشاور پاکستان، و به رگبار بستن کودکان و کارکنان این مدرسه یک بار دیگر دد منشی و هیولا صفتی غربی خود را به نمایش گذاشته و فاجعه دیگری را رقم زدند. ضمن عرض تسلیت به پدر مادر این کودکان و بازماندگان این فاجعه هولناک که لکه ننگ‌ِ دیگری بر چهره اشرف مخلوقات نشاند، از پروردگار خواستار یک جو عقل برای مردم منطقه و شفای بیماران روانی‌ غربی که برای ملل بیگناه و بی‌دفاع نشسته و نقشه میکشند دارم.


به گزارش آژانس بین المللی خبری، تیمو پاکال، نماینده سازمان ملل در پاکستان حمله شبه نظامیان جنبش « طالبان» به مدرسه‌ای در شهر « پیشاور» در شمال پاکستان را بربرمنشانه نامید.

وی در بیانیه منتشره در این باره گفت: « این حمله بربرمنشانه و بیرحمانه ما را شوکه کرد و تسلیت عمیق خود را نسبت به نزدیکان قربانیان این حادثه و آسیب دیدگان ابراز می داریم».

به گفته پاکالا« این حادثه فوق العاده غم انگیزی برای پاکستان است». حمله به بچه‌های مدرسه به معنای بی‌احترامی به اصول انسانی است.

به همین مناسبت ۳ روز عزای عمومی‌ در پاکستان اعلام گشت.
منبع : صدای روسیه

هیچ نظری موجود نیست: