۶.۹.۹۳

محافظین جهنمی!


در حالی‌ که در تمامی دنیا مردم برای مواظبت و نگاهداری نوزادان و کودکان خردسال خود از یک دایه، پرستار کودک و یا یک بزرگسال کمک میگیرند، تا در غیاب آنان از کودکشان مراقبت کند و در حالی‌ که اکثر مردم دنیا از مار کبرا بشدت می‌‌هراسند، در هندستان ۴ مار کبرای بسیار سمی و خطرناک وظیفه خطیر نگاهداری از یک نوزاد را بر عهده گرفته و آنرا به نحو احسنت انجام میدهند!
 و دلیل اینکه این مار‌ها تا این حد وظیفه خود را جدی گرفت و در حالت حمله و گارد قرار دارند و با جدیت از این کودک مراقبت میکردند معلوم نیست و معلوم هم نشده است. تنها گفته میشود که پدر و مادر این کودک با مار‌ها آشنا بوده اند! ( مثل اینکه پدر مادری را میتوان یافت که حاضر شوند کودک خود را به دست مار‌های ناآشنا بدهند! :)

و شگفت انگیز تر از آن اینکه کودک در میان این ۴ مار در حال پاسداری، که خطرناک‌ترین حالت یک مار کبرا است، یعنی‌ حالتی‌ که مار در حال حمله و نیش زدن است، با آرامش به خوابی شیرین و سنگین فرو رفته و ۴ مار کبرا تا زمانی‌ که کودک خوابیده است، در آماده باش کامل بسر میبرند. یادآوری میشود این ویدئو مربوط به سال پیش میشود و قدیمی‌ است ولی‌ هنوز معمای این کار و اینکه چرا این مار‌ها تا این حد از این کودک مراقبت میکردند، حل نشده باقی‌ مانده است.

هیچ نظری موجود نیست: