۶.۹.۹۳

با کامیون رفتند رو نوری زاد، ولی‌ او بطور معجزه آسایی زنده ماند.


سایت سحام نیوز امروز پنج شنبه ۶آذر۱۳۹۳ نوشت:

محمد نوری‌زاد از یک سانحه خطرناک و مشکوک! جان سالم به در برد!!

«محمد نوری‌زاد» هنرمند منتقد حکومت ایران، روز چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۳۹۳، از یک سانحه خطرناک رانندگی در میدان توحید تهران جان سالم به در برد. به گزارش سحام، وی براثر این سانحه مشکوک رانندگی، مدتی بی‌هوش بود و پس از آن با کمک اورژانس تهران به هوش آمده است.

درهمین رابطه وی در مطلبی با عنوان« من هنوز زنده ام!» و با گرفتن یک عکس خودگیر به شرح اندک این حادثه پرداخته است:

«صبح ساعت ده، در راه بندانِ میدان توحید توقف کرده بودم. یک کامیونِ ترمز بریده با سرعت از پی آمد و محکم به اتومبیل من کوفت. سرم به ستون اتاق خورد و بیهوش شدم. پانزده دقیقه ی بعد وقتی به هوش آمدم پلیس‌ها آمده بودند و مأموران اورژانس نیز. کامیونِ زباله بعد از درهم کوفتن اتومبیل من، به حاشیه ی خیابان پناه برده بود. از اتومبیل من هیچ نماند. کشان کشان بردیمش پارکینگ. می گویم: من هنوز زنده ام. همین آیا مهم نیست؟»

در همین حال یکی از مخاطبان محمد نوری‌زاد ذیل این مطلب در صفحه فیس بوک‌ نوشته است:

«کامیون ترمز نمی بره!! با سیم نیست که پاره بشه… ترمزش بادی است و اگر مخزنش باد نداشته باشه اصلا ماشین حرکت نمی‌کنه ، ١٠٠% از قصد(عمد) بوده . لطفا بیشتر مراقب باشید.»

پیش‌تر و درتابستان ۱۳۷۵ درقتل‌های موسوم به قتل‌های زنجیره ای، حکومت ایران قصد داشت تعداد زیادی از نویسندگان منتقد حکومت را به قتل برساند و اتوبوس حامل آنان را به دره پرتاب کند که با هوشیاری مسافران، این جنایت ناکام مانده بود.

یادآوری میشود که ماه پیش یک خبرنگار زن ایرانی‌ تبار که برای پرس نیوز کار میکرد، در ترکیه توسط وزارت اطلاعات ترکیه ، درست با همین روش کشته شد، یعنی‌ یک کامیون را فرستادن روی ماشینش. ظاهراً این سناریو و روش کشتار منتقدین که چند ده اخیر جواب داده همچنان نزد وزارت اطلاعاتی‌ها محبوب است!








هیچ نظری موجود نیست: