۸.۹.۹۳

فاجعه وحشتناک در نیجریه



تروریست‌های ساخت غربی‌های جنایتکار و تروریست بنام بوکو حرام که در واقع شعبه آفریقایی گروه تروریستی ترکی‌ داعش- که باز ساخت غربی هاست- در نیجریه میباشند، صد‌ها نمازگزار مسلمان را در یک مسجد کشتند. 


شمار کشته شدگان انفجارهای ظهر روز جمعه ۷ آذر ماه سال ۱۳۹۳ خورشیدی برابر با ۲۸ نوامبر ۲۰۱۴ در مسجدی در شمال نیجریه به دستکم ۱۲۰ تن‌ افزایش یافت و شمار مجروحان نیز به حدود ۲۷۰ تن‌ رسید!!
بگزارش شفقنا از منابع خبری ، دو تروریست بمبگذار انتحاری بعدازظهر روز جمعه در جریان مراسم نماز در مسجد جامع شهر کانو خود را منفجر و متعاقب آن نیز افراد مسلح دیگری اقدام به تیراندازی بسوی نمازگزاران کردند.

این درحالیست که بگفته یک مقام امدادی، اجساد کشته شدگان انفجارها به دستکم سه بیمارستان منتقل شده ومقامات درتلاش برای تعیین تعداد دقیق تلفات هستند.

انفجار این دو بمب حدود ساعت ۲بعدازظهر بوقت محلی درمسجد جامع شهر کانو روی داد.(برخی‌ منابع از انفجار سه بمب گزارش داده‌اند.)

مراسم اقامه نماز از سوی یکی از رهبران مذهبی شناخته شده برگزاری شد که هفته گذشته خواستار مسلح شدن مردم علیه گروه تروریستی `بوکو حرام` شده بود. 


ساخت گروه‌های تروریستی جنایتکار و بیرحم از طرف غربیها بمنظور غارت و چپاول ثروت‌های شمال آفریقا و خاور میانه و یا ایران بزرگ و بردن این ثروتها بغرب میباشد.







هیچ نظری موجود نیست: