۷.۹.۹۳

مادر انگلیسی‌ تبار نوزاد یک روزه ‌اش را در فاضلاب انداخت!


فرارو می‌نویسد:

یک نوزاد شیرخوار هفت روزه که یک روز بعد از به دنیا آمدن در معبر فاضلاب شهری توسط مادرش رها شده بود و تا لحظه پیدا شدن؛ ۶ روز با تغذیه از آب فاضلاب به صورت معجزه آسا زنده مانده بود، توسط دوچرخه سوارانی در شهر سیدنی استرالیا نجات یافت.

به گزارش منابع خبری، دوچرخه سوارانی که در حال دوچرخه سواری صبح گاه در حومه شهر سیدنی استرالیا بودند به طور ناگهانی صدای عجیب و حیرت انگیزی از گریه نوزادی از زیر خیابان می‌شنوند.

سی ان ان عنوان می‌کند: آنها پس از شنیدن صدا و مشکوک شدن به این قضیه متوقف شده و درب چاه فاضلاب و آبگیر خیابان را برداشته و ناگهان با نوزادی روبرو می شوند که در آن زیر رها شده و گریه می‌کند.

پس از روبرو شدن با این صحنه فوراً پلیس را مطلع کرده و پلیس در صحنه حاضر و اقدام به خارج کردن این شیرخوار هفت روزه از کف معبر فاضلاب و آبگیر شهری که ۲.۵ متر زیر خیابان بود، می‌کند.
این شیرخوار هم اکنون در شرایط ویژه در بیمارستان به سر می‌برد. مادر انگلیسی‌ تبار ۳۰ ساله متهم به قتل عمد نیز طبق گزارش پلیس محلی در رابطه با این پرونده دستگیر شده است.

محققان پلیس اعلام کردند که این شیرخوار هفت روزه یک روز بعد از به دنیا آمدن در این معبر فاضلاب و آبگیر شهری رها شده است و تا لحظه پیدا شدن ۶ روز به صورت معجزه آسا زنده مانده است.

در جهان به اصطلاح فقیر و جهانی‌ که با دین تحمیلی انگلیسی‌ عقب مانده است، نیز مادرانی یافت میشوند که به دلیل فقر و یا حفظ جان خود، مجبور به رها ساختن کودک خود می‌شوند، با اینکه این کار قبیح و ناپسند است ولی‌ تا حدودی میتوان کار غیر اخلاقی‌ چنین مادرانی را توجیه کرد،
ولی‌ وقتی‌ در کشور پهناوری مانند استرلیا که با پول چپاول نفت ایران بزرگ ، به رفاه نسبی‌ دست یافته و خانواده فقیر آنچنانی وجود ندارد ، و مردمش از زور تن‌ پروری و بیخاصیتی، مانند اسفنج مشروب میخورند و همیشه مست‌ند، و یا معضل و چالشی به نام اسلام به جانشان نیفتاده است تا زندگی‌ طبیعی را از آنان بگیرد، در چنین کشوری، وقتی‌ مادری! کودک خود را به چاه مستراح عمومی می‌اندازد، یعنی‌ باید به اون اجتماع با دید نفرت نگریست.
احتمالا همین نوزاد فردا که بزرگ شود، یک چیزی میشود تو مایه‌های چرچیل و یا تاچر ، جنایتکارانی که با هزاران ناراحتی روحی‌ روانی‌ ناشی‌ از داشتن یک کودکی سخت و پر از شکنجه و تحت تربیت چنین مادرانی، دنیا را به آتش کشیدند و میلیون‌ها انسان بیگناه را به کشتن دادند!















هیچ نظری موجود نیست: