۷.۹.۹۳

مانده فقط شورت مامان دوز ایرانی‌‌ها را بدزدند و بنام ترکا بزنند


۳۲ جلد کتاب تحقیقی در مورد خشونت خانگی علیه زنان ، کار محققان ایرانی‌ از ایران دزدیده شده و مخفیانه به ترکیه برده شده است. ترکیه به قبرستان زنان معروف است، و خشونت‌های خانگی علیه زنان ترک آنچنان زیاد است که هیچ توجیهی‌ برای آن نمیتوان یافت. در این میان ترک‌ها که خود از سواد و دانش کاملا تهی و بی‌بهره اند، برای پیدا کردن راهکار‌های بیرون رفت از مشکلات خود به کشور اشغال شده ما که در آن حساب و کتابی‌ نیست مرتبا هجوم آورده و مستقیم و غیر مستقیم ما را در مشکلات خود دخالت داده و راه حل‌هایی‌ که ایرانی‌‌ها مییابند را دزدیده و آنان را هم به نام خود ثبت میکنند و هم مورد استفاده قرار میدهند. مثلا وقتی‌ نمیتوانند راه حلی‌ برای زن شدن مردانشان که روند رشد آن در یک سیر صعودی قرار دارد، پیدا کنند، در هزاران رسانه‌ای که به نام ایرانی‌‌ها ساخته‌اند، این مشکل را به نام ایرانی‌‌ها میزنند، تا ایرانی‌‌ها را مجبور به پرداختن به این مشکل نمایند، و سپس ببینند راهی‌ که ایرانی‌‌ها برای برون رفت از آن می‌جویند چیست،

و یا مشکل و معضل عظیمی‌ که اینک جامعه ترک با آن دست به گریبان است، یعنی‌ زن کشی و زن ستیزی‌ و خشونت افسار گسیخته جامعه ترک نسبت به زنان را در جامعه ایران مطرح میکنند و وقتی‌ تحقیقات ایرانی‌‌ها نسبت به این معضل پایان می‌یابد، نتیجه را ، ( آش را با جاش) دزدیده و میبرند، و تو گویی اصلا چنین چیزی نبوده است!

معاون رئیس جمهور اسلامی در امور زنان می‌گوید نتایج طرح ملی بررسی خشونت خانگی علیه زنان گم شده است!!!


به گزارش ایرنا شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان، روز پنج‌شنبه گفت ۳۲ جلد کتاب که تحقیقات مربوط به خشونت خانگی علیه زنان را شامل می‌شده در دولت قبل گم شده و هیچ نسخه‌ای از آن در وزارت کشور یا «مرکز معاونت امور زنان و خانواده» در دسترس نیست!!

به گفته خانم مولاوردی، در دولت اصلاحات کمیته‌ای با عنوان «کمیته ملی اِمحای خشونت علیه زنان» تشکیل شد و در پی آن پژوهشی گسترده در ۲۸ استان انجام گرفت و نتایج حاصل از آن در ۳۲ جلد تدوین شد.

معاون رئیس جمهوری ایران یادآور شده است که با پایان کار دولت هشتم، این تحقیقات و گزارش‌ها کنار گذاشته شده و دولت نهم و دهم از آنها استفاده‌ای نکرده است. و اینک کلا از این ۳۲ جلد کتاب تحقیقی اثری در دست نیست!!
منبع خبر: رادیو فردا

هیچ نظری موجود نیست: