۸.۸.۹۳

طرح بنای کاخ عالی‌ قاپوی اصفهان از طرف ترک‌ها کش رفت، و به عنوان کاخ رئیس جمهور به دنیا نمایش داده شد، و چون حکومت ایرانی‌ وجود ندارد، به این کار کوچکترین اعتراضی هم نشد!


ترک تازه به دوران رسیده، طرح بنای علی‌ قاپوی اصفهان را بیشرمانه دزدیده و آنرا به عنوان کاخ رئیس جمهور ترکیه به مردم نشان داده و پز میدهد.
هر چند اینها چون از خود هیچ ندارند، مجبور به سرقت از این و آن هستند، و اگر از ایرانی‌‌ها کش نروند ، میبایستی چادر بزنند. همین روز هاست که کوروش و فردوسی‌ هم ترک از آب دربیایند! و جز افتخارات ترکیه نامیده شوند!

علیرضا بیکدلی سفیر جمهوری کثیف آخوندی در ترکیه در صفحه فیسبوکش نوشت: امروز روز ملی ترکیه ، صبح برای تبریک به کاخ جدید رئیس جمهور ترکیه موسوم به آکسارای ( کاخ سپید عردوغان مقام معظم رهبری داعش ) رفتیم. با خودم فکر می کردم معماری کاخ چقدر یادآور معماری عالی قاپو در اصفهان است که یکی از سفرای خارجی گفت این بنا مرا به یاد عالی قاپو در اصفهان انداخت!


یادآوری میشود، برای ساخت این کاخ ۳۵۰ میلیون دلار خرج شده که این مبلغ از کشتار کودکان سوریه و عراق و ویرانی و چپاول ثروت‌ها و دزدی نفت دو کشور عراق و سوریه و حمایت از تروریست‌های آدمکش داعش تامین شده است.

هیچ نظری موجود نیست: