۸.۸.۹۳

چرا ترکیه به کرد‌های ترکیه و سوریه اجازه رفتن به کوبانی و کمک به کرد‌ها را نمیدهد و از عراق کرد وارد می‌کند؟؟؟؟ حدود ۱۵۰ فرد مسلح که روز گذشته تحت عنوان پیشمرگه از عراق وارد ترکیه شده بودند، شبانه به منطقه مرزی "مرشد بینار" گسیل شدند و به صفوف تروریست‌های ترک داعش پیوستند!!


ننگ و نفرت بر لشگر متجاوز ناتو و غربی‌ها که سگ هار زنجیرشان، ترکیه را باز گذاشته‌اند تا هر جنایتی که میتواند در منطقه انجام دهد!


اگر این لشگری که به عنوان پیشمرگه دیروز از عراق وارد ترکیه شد، واقعا متعلق به کرد‌ها بود، از ترکیه چیزی باقی‌ نمیماند و تنها یه سوپر احمق این را باور میکنند که ترکیه به کرد‌ها اجاز میدهد که اینچنین مسلح شوند!
سلاح‌هایی که نیروهای مشکوک به پیشمرگه ( در اصل تروریست‌های ترک داعش ) به شهر کوبانی خواهند برد ، سلاح‌های سنگین شامل سلاح ضد زره و تانک خواهد بود. و کدامین احمقی باور خواهد کرد که ترکیه اجازه دهد که کرد‌ها به این سلاح‌ها دست یابند؟؟؟

بگذار ساده تر بگویم: دیروز یک لشگر به نام نیروهای مشکوک تحت نام پیشمرگه‌های کرد وارد شهر سوروچ ترکیه شده اند تا از آنجا وارد کوبانی شوند و با خود ده‌ها کامیون سلاح جنگی و نظامی پیشرفته، سلاح ضد زره و تانک بهمراه دارند، و سئوال اینجاست که چرا ترکیه به یک تن‌ کرد ترکیه و یا سوریه اجازه نمیدهد که به کمک کرد‌های کوبانی بروند و آنوقت اینچنین لشگر کرد از عراق وارد ترکیه می‌کند؟؟؟ چگونه است که مامورین امنیتی ترکیه برای پیدا کردن یک اسلحه خانه به خانه میگردند و به کرد‌ها اجازد داشتن یک چاقوی جیبی‌ را نمی‌دهند، و آنوقت اینچنین سلاح به دامان کرد‌ها می‌ریزند؟؟؟؟ من موندم که کدامین احمقی این نمایش را میتواند واقعی‌ بپندارد؟؟؟


دبیر کل "جنبش ملی کُرد برای تغییر" گفت: تمام گروه‌های کُرد با ورود "ارتش آزاد" ( تروریست‌های ترک داعش ) به شهر کردی کوبانی مخالفند، به‌خصوص که شبهات زیادی در خصوص موافقت ترکیه با ورود عناصر این ارتش به شهر وجود دارد.
علی اومری روز چهارشنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم تصریح کرد، کُردها به ارتش آزاد اجازه ورود به کوبانی را نخواهند داد. اگر مقامات ترکیه راست می گویند، چرا به کُرد‌های سوریه اجازه رفتن به کوبانی و دفاع از آن را نمی دهند؟


وی ادامه داد، کوبانی نیازی به جنگجو ندارد زیرا جنگجویان کُرد این شهر بسیار قوی و لایق هستند، آنها فقط به سلاح نیازمندند.

اومری تصریح کرد، کُردها به ارتش آزاد اطمینان ندارند چون به طور مستقیم با دولت رجب طیب عردوغان رهبر گروه تروریستی داعش و دیکتاتور ، ترکیه، در ارتباط هستند و از قطر و عربستان پول می گیرند و این بدان معناست که ارتش آزاد در مسیر حمایت از منافع ملی سوریه قرار ندارد.

این شخصیت کُرد گفت: کردها می دانند نوعی هماهنگی میان دولت اردوغان و ائتلاف آمریکا وجود دارد و آنان می خواهند با به هم ریختن اوضاع منطقه، مرتکب جنایت علیه کُردها شوند.

وی خاطرنشان کرد، این هماهنگی از طریق رادارهای مرزی ترکیه مشخص شده که مکالمه‌های هواپیماهای ائتلاف هنگام پرواز و همچنین تبلیغات گروه داعش را استراق سمع می کند، این موضوع نشانه دست داشتن ترکیه در ریخته شدن خون مردم سوریه اعم از کُرد ها، شیعیان و همچنین مسیحیان است. ( کاری که تا به حال بارها انجام گرفته است، یعنی‌ قتل‌عام کرد ها، مسیحیان و علوی‌ها توسط ترکیه)

اومری گفت: ما اطمینانی به دولت عردوغان و گروه هایی که با آن همکاری کند، نداریم.

یک مسوول محلی ترکیه که خواست نامش فاش نشود، نیز خاطرنشان کرد، حدود ۱۵۰ فرد مسلح شبانه به منطقه مرزی "مرشد بینار" گسیل شدند اما دیده بان حقوق بشر سوریه (وابسته به مخالفان) تعداد این افراد را فقط ۵۰ فرد مسلح ذکر کرد.







هیچ نظری موجود نیست: