۶.۸.۹۳

تروریست‌های ترک داعش و النصره، فیلم‌ها و تصاویر اختصاصی خود را فقط از رسانه‌های ترکیه منتشر میکنند!


خبرگزاری آناتولی ترکیه، به تازگی عکسهایی اختصاصی!
 و پیام سربازان اسیر لبنانی به دولت این کشور !! را از سربازان لبنانی که به دست گروه تروریستی النصره اسیر شده اند، منتشر کرد!

به گزارش العالم، این خبرگزاری اعلام کرد که این عکس‌ها هنگام ضبط پیام سربازان اسیر در دست تروریست‌های ترکیه به لبنانیها گرفته شده است.

یکی از سران گروه تروریستی "النصره" به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت که سربازان اسیر لبنانی روز یکشنبه پیام ویدیویی جدیدی را ضبط کرده اند که قرار بود دیروز دوشنبه پخش شود!


در این پیام به ارتش لبنان هشدار داده شده که جان این سربازان اسیر در گرو توقف عملیات ارتش در طرابلس است!!



ارتش لبنان از چند روز قبل به شدت با عناصر مسلح و تروریستها در طرابلس درگیر شده است. برخی از این تروریستها از هم پیمانان گروه‌های تروریستی النصره و داعش هستند.


به عقیده ناظران، دولت ترکیه همچنان در حال حمایت همه جانبه از گروه‌های تروریستی است و امکانات لازم را برای آموزش و نقل و انتقال آنان در مناطق مرزی خود فراهم می‌کند و به صورت مستقیم با آنان در ارتباط است و پیام‌ها و فیلم‌ها و عکس‌هایی‌ که این گروه‌های جنایت کار تروریست از جنایت خود تهیه میکنند، را منتشر می‌کند!

تحولات اخیر نشان می دهد که ارتش لبنان قادر به خنثی کردن هر گونه توطئه تروریستی است و می تواند اعتماد مردم به خود را حفظ کند در حالی که ارتش‌های کشورهای منطقه آماج حملات تروریستی هستند به عنوان مثال ارتش سوریه با تروریست‌های ترک داعش و دیگر گروه‌های تروریستی درگیر است و اخیراً توانست سنگین‌ترین حمله تروریست‌ها به ادلب را دفع کند و مصر نیز در شبه جزیره سینا عملیات نظامی گسترده‌ای را آغاز کرده است و داعشی‌های ترک دها تن‌ از ارتشیان مصر را در صحرای سینا کشته اند، و ارتش عراق هم به جنگ تمام عیار خود با تروریست‌های ترک داعش تحت حمایت ناتو ادامه می دهد .

منبع: العالم

هیچ نظری موجود نیست: