۶.۸.۹۳

هر روز اسناد بیشتری برای اثبات آنکه ارتش ترکیه همان گروه تروریست‌های داعش است، پیدا میشود! مرگ بر غربی‌های شیاد که از ابتدا این را می‌دانستند!


کمک‌‌های ترکیه به گروه تروریست‌های ترک داعش با افشای تصاویر جدید ، باردیگر اثبات شد. در مرز با سوریه ، نظامیان رژیم ترکیه درحالی که سلاح در دست دارند ، در حال انجام دیدار با تروریست‌های ترک داعش هستند!!

مسئله کمک‌های ترکیه به داعش مدام در محافل ترکیه و بین‌المللی مطرح بوده و هست. با افشای تصاویری ، باردیگر این کمک‌رسانی‌ها اثبات شد. در کوبانی دهها شهروند که در پی حملات تروریست‌های داعش زخمی شده و بخاطر ممانعت از ورود به ترکیه از طریق دروازه مرزی مرشدپنار ، جان باختند. این درحالی است که ارتش ترکیه با تروریست‌های ترک داعش روابط گسترده‌ای دارد.

در تصاویری که خبرگزاری دیها منتشر کرده و در روز ۲۲ اکتبر ۲۰۱۴ در «گری زوراوا» گرفته شده ، ۵ تروریست ترک داعش به محلی رفته‌اند که شهروندان کوبانی خودروهایشان را رها کرده و و احتمالا کشته شده‌اند! تروریست‌ها وسایلی که بدردشان نمی‌خورد را آتش زده و دیگر وسایل را با خودروهایی به روستای سفتک می برند.

همچنین دیده می شود که ۲ تروریست‌ ترک داعش باردیگر به آنجا آمده و با ۷ نفر از نظامیان ارتش جنایتکار ترکیه که از یک خودروی زرهی پیاده می شوند ، دیدار می‌کنند.




در این دیدار که به مدت نیم ساعت بطول انجامیده ، نظامیان جنایتکار ترکیه و داعشی‌ها پس از طرح مسایل خود ، از هم خداحافظی می‌کنند.

مشخص نیست که این تروریست‌ها و نظامیان ترکیه در مورد چه مسایلی گفتگو کرده‌اند ، اما آنچه مشخص است ، این است که تروریست‌های ترک داعش برای انجام قتل‌عام بسوی کوبانی حرکت و محل را ترک می‌کنند.



هیچ نظری موجود نیست: