۱۹.۶.۹۳

تعلیم چگونگی‌ کتک زدن زنان در اسلام توسط آخوند سلفی!


در این برنامه تلویزیونی ضمن تدریس چگونگی‌ کتک زدن زنان بر طبق قرآن و احادیث معتبر، متذکر میشود که ۹۰ در صد از زنان انگلیسی‌ از مرد ضعیف بدشان میاید، و حاضر نیستند با مردی که در برخورد با مشکلات نشسته و گریه می‌کند، ازدواج کنند ( یعنی‌ کلا کسی‌ پیدا میشود که از کسانی‌ که ( چه زن و چه مرد) به جای پیدا کردن راه چاره مینشیندند و گریه میکنند، خوشش بیاید و با او ازدواج کند؟!! ) و اینگونه مردان را شبیه زنان میداند!! و در نتیجه مردی که زنان را میزند قوی است!!! و ضعیف نیست!!!

 در این ویدئو گفته میشود که:
خداوند مقام زن را با تنبیه و کتک زدن بالا برده است !
سئوال : این چطور امکان دارد ؟
- رسول خدا فرموده است به صورت آنها ضربه نزنید که زشت و بی‌ریخت می شوند ببینید چگونه خداوند به آنها احترام گذاشته است اگر شوهر همسرش را کتک بزند نباید به صورت او ضربه وارد کند و هنگامی که مشغول زدن او است نباید به او فحش دهد!
- این شگفت انگیز است شوهر با کتک زدن قصد تربیت و تادیب همسر خود را دارد در کل نباید بیش از ۱۰ مرتبه به او ضربه بزند و نباید استخوانهای او را بشکند یا دندانهایش را بشکند و چشمانش را کبود کند این آئین و رسم کتک زدن و تنبیه زن است !


- برای تنبیه نباید دست خود را زیاد بالا برد و از قدرت زیاد استفاده کرد . باید دست خود را تا قسمت سینه بالا بیاوردید و بعد ضربه بزنید .


- همه اینها احترام به زن است زن به تربیت نیاز دارد . چگونه مرد باید زن خود را تربیت کند اول با موعظه اگر زن اطاعت نکرد باید بستر خود را از او جدا کرد اگر باز اطاعت نکرد مرد باید او را بزند ، اما با توجه به قواعد این ممنوع است که به صورت زن ضربه بزند و باعث زشتی او شود موقع کتک زدن نباید دشنام و لعنت به او بگوید اسلام این‌ها را ممنوع کرده است .


سئوال : با چه چیز باید زن را بزنیم ، با دست خالی یا با شلاق !؟
جواب : اگر زن را می زنیم نباید خیلی محکم باشد یعنی اثر کبودی به وجود نیاید میشود با یک ترکه کوتاه زن را کتک زد اما نباید به سر و صورت او که درد آور است ضربه زد ضربه‌ها باید به بدن و با فاصله وارد شود


تمام این قواعد باید در هنگام کتک زدن همسر رعایت شود تنبیه بدنی زن آخرین انتخاب برای تربیت همسر است


احترام و تکریم زن‌ها در اسلام بسیار آشکار است در واقع تنبیه بدنی همسر در یک مورد توصیه شده است!!


هنگامی که زن میلی به همخوابگی با شوهر ندارد زیرا شوهر راه دیگری ندارد ، برای جماع کجا برود ؟
وقتی مرد ، همسرش را برای همخوابی نیاز دارد با زن نمی خواهد در اینجا مرد با موعظه و صحبت شروع می کند.
سئوال ، اجازه بدهید دوباره بپرسم آیا مرد میتواند به خاطر غذا و کارهای منزل زن خود را بزند ؟
نه فقط در مواردی که گفتم ( سکس ) چون راهی بجز کتک زدن باقی نمی ماند!!!

منبع: سایت ولایت فقیه

هیچ نظری موجود نیست: