۵.۷.۹۳

سند محکم دیگری بر تروریست بودن ترکیه


هلاکت بیش از ۲۰۰ نفر از ترک‌های تروریست داعشی بر اثر حملات هوایی آمریکا، ترکیه را بیش از پیش رسوا کرد.
حملات هوایی آمریکا به مواضع تروریست‌های داعش، رسوایی تازه‌ای برای ترکیه در خصوص دست داشتن آن در بحران سوریه به بار آورد.


به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از منابع مطبوعاتی غربی ، در نتیجه حملات هوایی ائتلاف غربی به رهبری آمریکا علیه پایگاه‌های تروریست‌های "داعش و النصره" در سوریه، دهها تروریست مسلح ترکیه به هلاکت رسیدند.

این منابع افزودند: پس از حمله جنگنده‌های ائتلاف غربی به مواضع النصره بیش از ۲۰۰ نفر از تروریست‌های ترکیه کشته شدند. اتباع ترک طی ماه‌های گذشته برای پیوستن به گروه‌های مخالف سوریه وارد این کشور شده بودند.


جسد "اومیت یاشار توبراک" مشهور به "ابو یوسف ترکی" یکی از جنایت کار‌ترین تک تیراندازهای تروریست در بین کشته شدگان دیده می شود که از شمال غرب ترکیه وارد سوریه شده بود.

منابع آگاه ، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی عربی آنلاین، این موضوع را رسوایی بزرگی برای عردوغان دیکتاتور ترکیه دانستند که در روزهای آینده جنجال فراوانی به پا خواهد کرد.

منابع آگاه بر این باورند که کشته شدن شهروندان ترکیه در حملات هوایی ائتلاف غربی ، برگ برنده قوی سوریه در برابر جامعه جهانی خواهد بود چون همواره سوریه، دولت ترکیه را به دست داشتن در جنگ و درگیری‌های خشونت آمیز این کشور متهم کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: