۵.۷.۹۳

دانمارکی‌ها عراق را بمباران میکنند!


دولت دانمارک که بدلیل آلودگی دامداری‌هایش بویروس کشنده و خطرناک سالمونلا، مجبور به از بین بردن تولیدات گوشتی خود، خوک و گاو و مرغ شده است ( البته این را بطور عمومی‌ عنوان کرده‌اند، و در پنهان این محصولات آلوده به کشور‌هایی‌ که صاحب ندارند، فرستاده میشود، کشور‌هایی‌ مانند پاکستان، افغانستان، ایران، کشور‌های آفریقایی و یا کشور‌هایی‌ مانند ترکیه که اصولا به ویروس میروس اعتقاد نداشته و بیشتر جنبه مالی‌ و ارزانی‌ آنها برایشان مهم است! و یا بشکل دیگری درآمده و مثلا خوراک‌های آماده یخی، صادر میشوند، چرا که در غرب هیچ چیزی دور ریخته نمیشود، و پیدا شدن گوشت اسب‌های مریض و مٔرده در تولیدات خوراکی غربی شاهدی بر این ادعا است، و گاهی‌ حتی اجساد آدمیان مٔرده هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و این اغراق نیست و عین حقیقت است.)

و همچنین بدلیل تحریم تولیدات لبنیات این کشور از طرف روسیه، با کسریه شدید بودجه مواجه شده است، و برای برطرف کردن این خسران و کسر بودجه، هواپیماهای جنگی خود را بعراق فرستاده و در بمباران این کشور فعالانه شرکت خواهد کرد تا مانند گذشته ( بمباران افغانستان و جنگ با صدام و بمباران عراق در سال ۲۰۰۳) با غنایم جنگی فراوان و پول هنگفت به کشورش بازگشته تا مانند دیگر کشور‌های غربی، مردمش بخورند و بیاشامند و به گیس و ریش مردم بیگناه خاورمیانه بخندند و آنان را وحشی و بی‌فرهنگ بنامند و خود را متمدن، آزاده، حامی‌ حقوق بشر و دموکراسی و نژاد برتر بدانند!

به نوشته صدای روسیه:

دانمارک به ائتلاف آمریکا برای مبارزه با گروه "داعش" و یا بمباران کشور عراق پیوست!



به گزارش خبرگزاری "آسوشیتد پرس"، دولت دانمارک روز جمعه آمادگی خود را برای پیوستن به ائتلاف غربی و پروژه به اصطلاح مقابله با گروه "داعش" در عراق اعلام کرد.

به گفته هله تورنینگ اشمیت، نخست وزیر دانمارک، این کشور هفت جنگنده F-۱۶ و ۲۵۰ خلبان و پرسنل را اعزام خواهد کرد. این ماموریت حدود ۱۲ ماه طول خواهد کشید. به گزارش "آسوشیتد پرس"، این تصمیم توسط پارلمان دانمارک در هفته آینده به بحث گذاشته و پس از تصویب آن به اجرا درخواهد آمد. همچنین در روز جمعه رای گیری در پارلمانهای انگلیس و بلژیک در مورد الحاق این کشورها به ائتلاف برای مبارزه با "داعش" برگزار شده و این کشور‌ها اعلام کرده‌اند که به سوریه حمله نخواهند کرد و عملیات در سوریه انجام نمی شود.






هیچ نظری موجود نیست: