۱۰.۴.۹۳

بوی تعفن جسد مهدوی کنی


بوی تعفن جسد مهدوی کنی، فضای بیمارستان را آلوده و غیر قابل تنفس کرده. جسد گرم نگاه داشته مهدوی کنی چرک کرده و بوی تعفن گرفته ولی‌ هنوز تکلیف اموال و تقسیم ثروت نجومی این مفسد تمام نشده تا خاکش کنند، هیچ اهریمنی دچار این سرنوشت نشده که این ملعون دچارش است.

پزشک معالج آخوند مرده مهدوی‌کنی از عفونت ریوی ایجاد شده در این جسد خبر داد و گفت: در این مرحله از نظر علم پزشکی تمام اقدامات ممکن را انجام داده‌ایم و برای بهبودی کامل جسد تنها به دعای خیر مردم نیاز داریم و باید منتظر بمانیم! خدا هیچ کافری را به روز این ملعون دچار نکنه، که حتی خاک هم برای پذیرشش حاضر نیست.

فضل‌الله صفی پزشک معالج آخوند مرده و یکی‌ از مفسدین جمهوری کثیف اسلامی یعنی‌ مهدوی‌کنی رئیس مجلس خرکان رهبری، در گفتگو با خبرگزاری اجنبی و ضدّ ایرانی‌ موسوم به فارس، با اشاره به آخرین اقدامات درمانی انجام شده، اظهار داشت: از همان ابتدا که جسد به بیمارستان منتقل و بستری شد- عملیات احیا را آغاز کردیم و توانستیم وضعیت قلبی و کلیوی را بحالت عادی برگردانیم اما متاسفانه تغییر خاصی در وضعیت هوشیاری و نورولوژیکی جسد مشاهده نشده است! ( امام رضا و امام معصومه و امام گاز و امام گوز هم نتوانستند هیچ غلطی بکنند!)


وی مجموعه اقدامات درمانی صورت گرفته را مناسب ارزیابی کرد و گفت: افرادی که خارج از محیط بیمارستان دچار ایست قلبی می‌شوند بخاطر عدم رسیدن خون و اکسیژن به مغز، با عارضه مغزی مواجه می‌شوند و همین سناریو برای آلت الله تکرار شده است؛ بهمین دلیل تا زمانی که سطح هوشیاری جسد بحالت رضایت‌بخش! نرسد نمی‌توان نظر قطعی داد.

صفی با بیان اینکه عفونت ریوی ایجاد شده را کنترل کرده‌ایم!! بیان داشت: بیمارانی که کهولت سن! دارند( بیش از ۲۹۹ سالشه، اینکه دیگه کهولت سنّ نیست این فرار عزرائیل از این ملعونه) در برابر میکروب‌ها بسیار آسیب‌پذیر هستند و این آخوند فسیل نیز در روزهای گذشته دچار عفونت ریوی شده و بو گرفته که با داروهای آنتی‌بیوتیک و ضد‌قارچ موفق شدیم از بروز عفونت بیشتر و همه‌گیر جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از نظر علم پزشکی تمام اقدامات ممکن را انجام داده‌ایم و کار دیگری از دست پزشکان ساخته نیست، برای بهبودی کامل ایشان تنها بدعای خیر مردم نیاز داریم و باید منتظر بمانیم. ( پروردگارا، همینجوری که داره مثل ابلیس جون میکنه، در عذاب الهی میلیون‌ها سال زجرش بده و بسوزان و ننگش را به دامان دیگر آخوند‌ها برسان و دست راستش را در زیر سر همه آخوند‌ها بگذار... امین.. اینهم دعای خیر!)

گفتنی است آخوند مرده دزد و جانی محمدرضا مهدوی‌کنی رییس مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و دزد و جانی روز ۱۴ خرداد پس از بازگشت از مراسم بیست‌وپنجمین سالگرد سقط شدن خمینی (گوربگوری ) به کاخ خصوصی که با مال یتیم و بیچارگان بنا ساخته ، بدلیل مرگ در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

هیچ نظری موجود نیست: