۲۹.۴.۹۳

جلوگیری از زورگوئی "نیروهای داعش جبهه پایداری"، توسط دیگر نیروهای آخوندی در حسینیه ارشاد


روزنامه «اعتماد» از تلاش نافرجام نیروهای بی‌نام و نشان برای ممانعت از ورود مردم به حسینیه ارشاد خبر داد. ( نیروهای بی‌نام و نشان و یا همان نیروهای که در طویله پانترک‌های ضرغامی از آنان تحت عنوان "نیرو‌های خود سر" نام برده میشود، گروهک‌ها و لشگر‌های خصوصی هستند که هر آخوند برای خودش تشکیل داده است و اینها از آخوند‌ها دستور مستقیم میگیرند و هر وقت یک آخوند فاسد به هر دلیلی‌ از کسی‌ و یا چیزی دلخور و یا ناراحت بشود، این لشگر خصوصی را که از یک عده اراذل و اوباش، لات و لوت‌های روانی‌ تشکیل شده اند، را به سراغ جریان مخالف خود میفرستد!

نمونه ش فرستادن اراذل و اوباش تروریست موسوم به فدائیان اسلام و گنده لات آنان نواب صفوی به سراغ دانشمند و اندیشمند بزرگ ایران احمد کسروی تبریزی که به دستور آلت الله بروجردی و آلت الله صدر ( پدر موسی‌ صدر که قذافی داد لایه گونی آنقدر کوبیدنش تا مربا شد) و توسط نیروهای خودسر آنان صورت گرفت ،


و یا فرستادن اراذل و اوباش شعبون جعفری معروف به شعبون بیمخ که لشگر خصوصی آلت الله طباطبایی و بروجردی بود، به سراغ مصدق و ذلیل کردن این بزرگ مرد تاریخ ایران، به جرم ایستادگی در مقابل ارباب آخوند ها، یعنی‌ انگلیس، و هزاران نمونه دیگر از دسیسه قتل امیر کبیر گرفته که پادشاهان ننگین قاجار بدون اجازه آخوند‌ها آب نمیخوردند، تا آتش زدن سینما رکس آبادان و زنده سوزاندن ۴۰۰ تن‌ از هم‌میهنان بیگناهمان توسط این لشگر‌های خصوصی آخوند ها!!! و این را همه میدانند و به همین دلیل کمتر جلو آنها گرفته میشود چرا که آخوند پشت سر این نیروها مشخص نیست و معمولان ترسیده میشود که مبادا این بار گروه نیروهای خودسر و یا لشگر خصوصی متعلق به خود خامنه‌ای باشند. )

به هر حال به گزارش ایسنا، در این خبر آمده است: حسینیه ارشاد پس از سال‌ها، بار دیگر شاهد برپایی مراسم احیا و شب قدر بود! ( مراسم شب قدر مراسمی است که در آن بجان اعراب دعا میشود، و بنیانگذار دین عربی‌ را قدر میدانند)

جالب توجه اینکه در جریان برگزاری مراسم، ابتدا برخی نیروها بدون ذکر دلیل یا ارائه حکم قانونی از ورود مردم به حسینیه ارشاد جلوگیری کردند و می‌خواستند مردم متفرق شوند (داعشی‌ها که با شیعیان و مراسم آنان بشدت مخالفند و از طرف گروه تروریستی موسوم به جبهه‌ پایداری به سرکردگی آخوند فاسد مصباح میباشند. )اما ساعتی بعد نیروی انتظامی با حضور در صحنه و جلوگیری از تحرک نیروهای لباس‌شخصی، راه حسینیه ارشاد را باز کرد تا مردم بتوانند پس از سال‌ها در این مکان مذهبی محبوب گرد هم آیند و برنامه شب قدر خود را برگزار کنند.





چگونگی‌ قتل کسروی توسط نیرهای خودسر آخوندی از اینجا












































































هیچ نظری موجود نیست: