۶.۵.۹۳

جنگ داخلی‌ و کشتار مردم عادی در لیبی‌ در حد فاجعه انسانی‌ زیر نظر ‌اروپایی ها


جنگ داخلی‌ در لیبی‌ شدت گرفته است. لیبی‌ و یا آنچه که بعد از حمله فرانسه به این کشور و غارت منابع آن، از کشوری به نام لیبی‌ باقی‌ مانده، بعد از حذف قذافی که به دلیل ثروت بیش از حد او، مقروض بودن غربی‌ها به او، ذخایر عظیم طلا ی او که قرار بود پشتوانه پول مستقل عربی‌ شود و طرح این پول مستقل و غیر وابسته به دلار و یورو، را قذافی مانند شبکه رسانه‌ای الجزایر که پیش از این توسط قذافی در مقابل رسانه‌های غربی ایجاد کرده بود، در برنامه داشت، و پیشرفت‌های شایان اجتماعی و اقتصادی که قذافی برای لیبی‌ به ارمغان آورده بود، به دلیل همه اینها، غربی‌ها که اجازه نمی‌دهند کسی‌ مانند خودشان زندگی‌ کند، به بهانه‌ای کاملا بیجا، به این کشور حمله کرده و او را زده و کشورش را نابود کردند. و برای عبرت دیگران، قذافی را توسط تروریست‌های وحشی خود، بعد از اینکه مفصل شکنجه کرده بودند، او را بکش بکش به خیابان آورده، در خیابان به او با چاقو تجاوز جنسی‌ کرده و سپس در مقابل دوربین با شلیک یک گلوله به مغزش او را کشتند. بعد از او تا ۶ ماه غربی‌ها بخصوص فرانسه، بوسیله، کشتی و هواپیما، طلا‌های این کشور را به اروپا منتقل میکردند. و زمانی‌ که غربی‌ها بر سر چپاول منابع نفتی‌ و طلا و دیگر منابع لیبی‌، با یکدیگر اختلاف پیدا کردند، زدند سفارت آمریکا را آتش کشیدند، و سفیر آمریکا را درست مثل قذافی و در خیابان کشتن. و بعد از آن جنگ داخلی‌ و تجزیه لیبی‌ شروع شد که تا امروز که به حد فجیع رسیده است، ادامه دارد.

به گزارش صدای روسیه:
دو شهر بزرگ لیبی ، بنغازی و طرالبس آماج ناآرامی و درگیریهای مسلحانه می باشد که در گزارشها امده است که شمار کشته شدگان به مرز شصت نفر رسیده است.

به گزارش رویترز درگیرها در این دو شهر تا حدودی همزمان آغاز شده است. گزارش شده است تنها روز شنبه شب ۳۶ شبه نظامی کشته شده اند.

این درگیرها تلفاتی نیز بین غیرنظامیان داشته که ۲۳ کارگز مصری نیز از جمله کشته شدگان می باشند.

این کشور حدودا ۶.۵ میلیون نفر جمعیت دارد.

به گزارش فرانس پرس یک موشک به مخزن ذخیره نفت با ظرفیت ۶ میلیون لیتر برخودر کرد که ان را به آتش کشیده است. این مخزن در شهر طرابلس قرار دارد.

سخنگوی شرکت National Oil Corp گفته است این مخازن در جاده منتهی به فرودگاه بین المللی قرار دارد که محل درگیریها مسلحانه میباشد. وی اعلام داشته است که خطر گسترش آتش به سمت دیگر مخزان موجود در محل ذخیره وجود دارد.

غربی‌ها اینچنین شکم خود و کودکانشان را پر میکنند و پز پیشرفتشان را به دیگر ملت‌ها میدهند و خود را مدرن، پیشرفته و متمدن میدانند و دیگر ملل را عقب مانده و وحشی !!

۲ نظر:

Unknown گفت...

کی از بهانه ای منطقی و حقیقی برای آغاز جنگ آغاز استفاده کرده اند ؟ اون از جنگ جهانی اول که شاید احمقانه ترین بهانه را به خودش اختصاص بده.
اون از جنگ جهانی دوم که به بهانه حمایت از لهستان به آلمان اعلان جنگ دادند و بعد از جنگ لهستان رو دو دستی تقدیم استالین کردند.جنگ دو کره هم که به بهانه حمایت از متحد جنوبی خود بود.اون از جنگی که ضد مصر جمال عبدالناصر راه انداختند و عملا جایگاه دوم احمقانه ترین بهانه را به خودش اختصاص داد تا اینکه شوروی با تهدید بمباران اتمی لندن و پاریس به این جنگ مسخره خاتمه داد.بعدشم که ویتنام که بازم بهانه حمایت از متحد خود بود و بعدا این "متحد" رو که کاملا بهشون وابسته شده بود رو رها کردند و رفتند.سپس نوبت عراق رسید که خودشان تجهیزش کرده بودند و به بهانه آزاد سازی (برده سازی) آن جنگ را به راه انداختند.اما چند سال بعد یادشان افتاد که عراق نفت دارد و اکنون ارتشی هم ندارد.پس با بهانه همکاری صدام با القاعده و سلاح های کشتار جمعی به "آزاد سازی" عراق پرداختند.بعدا حتی یک سرنخ از همکاری القاعده با صدام پیدا نشد و سلاح های کشتار جمعی هم اینقدر مسخره بود که خود بوش در یک ضیافت شام (که بیشتر شبیه سیرک بود و او هم دلقک آن) را مسخره کرد و بحث را تمام کرد.لیبی هم همینه.مانند مثال های قبلی و دهها مثال دیگر که نوشتنش از حوصله خارج است قربانی شد تا کرکس ها و لاشخورها بتوانند هم دلی از عزا در بیاورند و هم رشد لیبی را متوقف کنند و هم مدارک همکاری و مقروض بودن خود را از بین ببرند.
لیبی و عراق و کشورهای دیگر همگی مورد هجوم تروریست ها قرار میگیرند تا علاوه بر غارت شدنشان به لاشخورها بهانه دهان پرکن "جنگ علیه تروریسم" را بدهند.لعنت به هرچی لاشخور و لاشخور صفت

AdamBarfi گفت...

بسیار نیکو، بسیار عالی‌ ، سپاس شما را،
چرا که سخن از زبان ما می‌گویی.