۹.۴.۹۳

حمله بسیجی‌‌ها و یا سگ‌های هار خیابانی، اراذل و اوباش پانترک و فلسطینی به دانشجویان دانشگاه هنر تهران ! و ضرب و شتم وحشیانه آنان در روز روشن!!


این دیگر دیکتاتوری سیاه مذهبی‌ از نوع عربستانی نیست، این دقیقا اشغال یک کشور توسط خونین‌ترین دشمنان آن کشور است!

حتی مأموران موساد نیز چنین به سراغ تروریست‌های آدم خوار فلسطینی نمی‌روند که جنایتکاران ، سگ‌های هار خیابانی، اراذل و اوباش پانترک و فلسطینی و یا بسیجی‌‌های گشت ارشاد آخوند‌ها به جوانان دانشجو، بیگناه و آبرو دار ایرانی‌ حمله کرده و آنان را در روز روشن و در جلو چشم دیگران شکنجه کرده و با آنان مانند خطرناک‌ترین جنایتکار‌ها رفتار میکنند.




به گزارش کلمه صبح دیروز، نیروهای مسلح گشت بسیجی‌ ارشاد برای بازداشت یکی از دانشجویان دختر به جرم نداشتن حجاب عربستانی! وارد داشگاه هنر شده و با حمله به دانشجویان و حراست دانشگاه با چماق، چاقو ، زنجیر اسپری اشک آور دانشجویان را مورد حمله قرار داده و تعداد زیادی از آنان را مضروب کردند.

بعد از یورش وحشیانه نیروهای مسلح اجنبی بسیجی‌ و گشت ارشاد و آسیب دیدگی تعدادی از حاضران، اورژانس تهران در محل حاضر شد و به مداوای مضروبین حادثه پرداخت!!!

امروز سرهنگ تقی افرند ( تقی‌ تیغی سابق ) در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به برخی اخبار منتشر شده و انتقادات نسبت به برخورد وحشیانه و حیوانی‌ روز گذشته ماموران پلیس امنیت اخلاقی!! ( اخلاق را باید از این وحشی‌ها آموخت !) در حوالی دانشگاه هنر ، اظهار داشت: با توجه به گزارشات ارسالی موضوع از طریق بازرسی پلیس و حراست دانشگاه مربوطه در حال پیگیری است!!!


منبع




هیچ نظری موجود نیست: