۹.۴.۹۳

به منظور سپاس و تشکر ، در سالگرد بمباران شیمیای شهر‌های ایران و کشتار ایرانی‌‌ها توسط عراقی ها، جمهوری اسلامی۱۰ فروند هواپیمای جنگنده فوق پیشرفته سوخو به این کشور هدیه داد!


فرماندهی سپاه پاسداران قاچاقچی و دشمن ایرانی‌ در مراسم یاد بود سالگرد بمباران شیمیای شهر‌های ایران و کشتار ایرانی‌‌ها توسط عراقی ها در جریان جنگ بین دو کشور در شهر رضائیه منبر رفته و مانند دزدی که گروهی در پی‌ او هستند و برای ردّ گم کردن خودش نیز داد می‌زند، دزد، دزد، دزد را بگیرید، و این زمان که دیگر نقش غربی‌ها در ایجاد جنگ و خون ریزی در خاورمیانه و در دنیا از روز روشن تر شده است و دیگر هر منگولی این را میداند، ضمن نفرین غربی ها، خواستار حمایت عراقی‌ها شد! وی ضمن تلاوت مزخرفاتی اینگونه در شهر رضائیه که پر از پانترک و نگاه دار کون آخوند هاست، گفت: که صدام حسین به عنوان یک دیکتاتور! از این سلاح‌های برعلیه ارتش ایران و مردم ایران استفاده کرده است و این احمق دیگر نگفت صدام حسین بعنوان دیکتاتور ایرانی‌‌ها را قربانی میکرد تا کشورش را آباد کند، و جمهوری اسلامی هم، ایرانی‌‌ها را فدا می‌کند تا باز عراق را آباد کند!

روز گذشته سپاه قاچاقچی و دشمن ایران، ۱۰ فروند هواپیمای جنگنده سوخوو را به عراق فرستاده و ضمن تشکر از کشتار ایرانی‌ ها، قول داد جوانان ایرانی‌ بیشتری را برای قربانی کردن به صحرا‌های عراق بفرستد و فدای آنان کنند.

یادآوری میشود که در سال ۱۹۸۸ و در روز‌های آخر جنگ عراقی‌ها بر ضدّ مردم ایران، سوخو‌های جنگنده عراقی مردم سردشت و جنوب ایران را توسط بمب‌های شیمیای مورد حمله قرار دادند، و صد‌ها هزار تن‌ از هم میهنانمان را کشتار کردند، پیش از آن هم چهار حمله شیمیای بر ضدّ ایرانی‌‌ها صورت گرفته بود و عراقی‌ها با گاز ساردین و خردل جوانان ایرانی‌ را به طرز فجیعی کشتند.







هیچ نظری موجود نیست: